2009. december 30., szerda

Legelsőm

És igen, és igen, és igeeeen...:)*dobpergés, harsonák*
Csináltam blogot:) Tessék örülni:)
Mindez úgy kezdődött, hogy lesegettem egyik barátosném profilját AFS-en, és megláttam hogy blogot is ír. És itt. Gondoltam akkor miért ne, hát csináltam én is egyet:)
Lehet hogy épp ideje volt>.>...:) Már régóta akartam:) (a sok smiley-ért elnézést kérek, megszokás:))
Holnap szilveszter, ezév lezárása, az újév megkezdése. Nem megyek sehová , szerintem, megint. Bár lehet, hogy felnézek a templom elé, mert a faluban lesz tűzijáték, meg tea ("A kisgyerekekere való tekintettel a tűzijáték 22 órakor lesz megtartva"->ez szépXD)... Majd utána elugrok rokonokékhoz, ha nem jön közbe valami... Örülnék ha valami jó közbejönne:)
Sopronba is szívesen lennék éjfélkor, csak a bibi az az, hogy utána csak 6kor van buszom>.> legkésőbbi meg 22.30kor... Szép mih? Lehet, hogy még felnézek, talán a Fúvósok koncertjére, aztán megyek egyet lődörögni belvárosban, Várgödör környékén, de még nem tudom.
Ma nekiláttam a magyar házidogának. Már épp ideje volt:D. De rájöttem, hogy nincs ihletem, ezélrt inkább félretettem egy kicsit. De legalább megvan fél oldal a 3-ból:)
Amit szívesebben írtam volna, ha lett volna valamilyen jobb kedvem, nos az az írásaim lettek volna... (kikénemármásolniafizikafüzethátuljábólmertbefogtelleni:))
Nagyon sok dolgot kell még megcsinálnom még a szünetben>.< Jééégom, nem tudom, hogy sikerülni fog-e, de majd megpróbáljuk:)
*Hajfestékes-kasmírtapintásos reklámot meghallotta az alapzajt adó tvből, és eszébe jutott, hoooogy* Most új a hajam:) Szokás szerint lilák a végei, de most rövidebb lett, mint eddig volt.
Zárásként: a névadásaimról.... Nos a blogom nevére nem tudtam jobbat kitalálni, szintén a tv segitett, hallottam belőle egy szót, hogy: habcsók, előtte megvolt az ötlet, hogy valamivé vált gondolatok, de a megfelelő szó nem illet be:) A meringue meg szintén habcsókot jelent, így lettek ezek a nevek:)
Ennyi most. Lehet, hogy még ma írok be valamit. Jó8:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése