2010. szeptember 8., szerda

--o--

Tnap este full fáradtan hazaérve csak annyi erőm volt h összerakjam, táskámat és beborulkjak az ágyba...

Előzmények:
Hamarabb elmentem suliből, h majd Győrbe menjek a pályázati kiállításmegnyitóra.
Sokat vártam tőle, de nem volt olyan nagy vasziszdasz, mint vártam o.o
Csak beszéd(a la Hajni néni), zene(tangóharmónika, v mi, meg tárogató O.O), vers(pár igen jó volt,. főleg a trianonos meg a Tóth Árpád), ének(abikaO.O nagyon dúrván nyomta a csávóOO.OO)
Megtudtam, h azt a 15öt, aki majd egy nagy, 15mes vászonra festi fel a képét, s amit majd kivisznek - na az már megvan, mind ki van választva. Csak nem tudjuk h kik o.o
Meg a zsűrizés sem volt még meg, amjd pár héten belül meglesz. És majd jön az a profbácsika is vmikor, akiösztöndíjakat ad közbe-közbe o.o
Vagy vmi iesmi
Szal idén még a karácsonyi rendezvényke előtt is lesz egy másik o.o

Jövő februárban meg lesz vmi nagyobb dolog isOO.OO

--------------------------

Meg rengeteg festményötletem is van^^ Sokat kell alkotnom, rengeteget^^

De a továbbtanulás még mindig óriási dilemma=/

...Ja és: UFO vagyok o.o
Jelentkeztem matekérettségireO.O
Most. Előrehozottra. Ősszel. Október 18.
Bae=O
Meg még lelkigyakorlat is lesz 23ától, 3 nap. Meg osztkir vmikorO.o Meg egyéb 12ikes cuccosok o.o...
Meg 56ot is mi csin...o.o
Na bae.... húzós lesz ez a pár hónap=/

2 megjegyzés: