2010. december 22., szerda

Großes helyzetjelentés:D:D

Gifts~~
De jó, két nappal karácsony előtt nincs semmi más dolgom, mint a házban rendezkedni, sütögetni^^
Minden ajándék megvan:
->anyumnak egy festményt adok, ma hoztam haza Győrből^^
-> apumnak hátmosó ill vakaróeszközöket:D:D
-> tesómnak - mivel nem adott autós képet, amit lefesthetnék neki, ezért - vettem egy Törleyt^^"
Angyalkázáskor bnőmet, Vikit húztam:D egy csomó lyukasórában vele lógtam, és sejtése sem volt, h én húztam őt=D jól meg is lepődött^^ Csináltam neki egy fotókeretet, egy mézeskalűácsot kapott a nevével ésvettem neki egy csokit(buenot) meg egy spanyol nyelvkönyvet:D:D De már megvan neki csak nem tudja holXD
Anyumnak holnap lesz a szülin apja, de ma este már felköszöntöttük őt(tök meglepődött(Y))^^ vettünk neki egy tortát+ vettem neki Győrben egy doboz milka bonbont és egy doboz after eight-t*-*
Amiket eddig kaptam...majd később leírom:D

Győr~
Ma voltam Győrbe=O mostanában sokszor voltam már^^" amint modntam, sikerült befejeznem anyum képét^^ egy hete ilyenkor 8, azaz nyolc alkotásom volt fent, ebből 4 már itthon van^^ dájó~~ de januárban vmeiket még vissza kell vinnemT^T=(
Két ünnep között dróthálós képek készítését kell megtanulnom, majd jöhet a portré, nagymester munkájának másolása, stb... + folytatni és befejezni kell azt a képet, amit a múőltkor egy csajjal, Rózsival elkezdtem^^
+ Hajni néni szeretne nekem csinálni egy kiállítást február környékén Rózsival o-o.... jó pont lenne felvételin, PTE MKn^^"
Arra gondoltam, h biztos, h felvételizek Pécsre a festőművészetire. De Hajni néni + győriek, a társaság tagjai már tárgyaltak a győri önkormányzattal, meg midnen, h létrehozzanak egy felsőoktatási művészeti intézményt... ha lesz restaurátor szak, államilag támogatva, koleszosan, én tuti h átiratkozom majd ide! közelebb van,. biztosabb is belőle a megélhetés, meghát mégiscsak az egyik mesterem tanítaná nekem, stb stb... szal tök jó lenne=) Győrt amúgy is nagyon szeretem^^

Karácsonyi sütés~~
Múlt vasárnap sütöttem mézekalácsokat.... csak véknyak lettek igenXD és keményekXD dee remélem, megpuhulnak=) még házikót is csináltam^^ és majdnem mindegyik kalin más lett a díszítés:D Csináltam egy Nyá-sat, egy véletlenül farok alakúra sikerültet, egyet-egyet bnőim nevének kezdőbetűivel, Sopronosat, rengeteg szmájlisat, BnS-eset:D + egy M-t(Micchan), egy T-t(Tájcsó), B-t(Bócsán), egy Sc-t(Succ) is:D:D ésatöbbi ésatöbbi~~~
Tegnap este 8 előtt meg rámjött a muffint süthetnék=O és sütöttem is:D csokisat és simát, keverten:D:D és 9re már mindennel készen voltam^^
Ma meg épphogy hazaértem Győrből, lementem keresztlányomékhoz, sütni:D
Sütöttünk mézeskalácsot, szintén, meg tojás nélküli ishlert, h Pankus is meg tudja enni(tojásfehérjére allergiás szeginyem=( )
De jól sikerültek:D pedig mérlegünk sem volt, úgy vittem receptet, formákat és sodrófát:D sodródeszkánk sem votl, asztalon csináltuk:D:D de nagyon jókllettek^^ itt is ki lett díszítve pár kali~

BnS: mostanság nem haladok, csak esténként egy-két mondattal.... ezt nemcsak a fáradtságomnak, hanem még a zenehiányomnak is köszönhetemX_x hiányzik az mp3am>.

dArton nemsoká elérem az 1000es profillátopgatottságot\(^^)/ és ha beütjük a dArt keresőjébe h inugami akira, a colouringom asszem az első 10ben benn is van:D:D:D dájó~

Lelki dolgok: mostanság tök jól vagyok. nicns időm, se kedvem sem a melankóliára, de nagyon fáradt vagyok közbeX_x hiányoznak azért dolgok. de ez van, az élet megy tovább, ha nem alkalmazkodom, akkor visszasüllyedek oda, ahova nem akarok.

Mostanában van egy kedvenc dalom: Quimby előadásában a Most múlik pontosan~ de mikor a számot meghallottam Janicsák Vecától.... az valami eszméletlenül fantasztikus érzés volt... mintha letisztított volna a gyönyörű hangszin és a mesevilághoz hasonló dal~^^

Ájj de sok lett^^ de végre kiirtam magamból=)
Mindjárt karácsony~~ már csak két nap^^ úgy szeretek adni, jobban, mint kapni^^ezért várom:D és mert csak úgy:D szeretem:D Végre szünet:D kialhatom magamat^^"
de azt még nem tudom biztosra, h hol szilveszterezek....=/
Szeretnék kedves olvasóimnak karácsonyra új fejivel szolgálgni, ha sikerül^^
Addig is pííísz~~~

ui: jaj, voltam Bécsben isXD na az is jó volt:D:D de nagyon:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése