2011. március 30., szerda

Véradó lettem!=D

(megjegyzem, ez nem az én kezem:D)

3 megjegyzés:

  1. Nyáá~ ^^
    Szerintem majd én is adni fogok vért ha lesz a városban véradás. ^^ ( Nem tudom nálatok hogy megy de nálunk ez ilyen külön "rendezvény" szerű :'D )
    ( Az én vércsoportom [vagymiaz.xD] 0-. ^^ Neked? :D )

    VálaszTörlés
  2. Basszus, én már kétszer adtam vért. Idén csak azért nem, mert a doki nem engedte, túl alacsony volt a hemoglobin számom... Na majd jövőre.

    VálaszTörlés
  3. Nálunk(falumban) minden ősszel olyan véradás van, h a sdzokásos erőtoldó eszközök(nápolyiszelet, víz)ön kívül van egy ingyen vacsora:D majd ősszel tuti, h elmeek vért adni:D ha mehetek:D és szeretnék évente kétszer menni kb:D úgy tudom, h ennyiszer lehet a nőknek o.o
    az én vércsoportom: A-s^^ nagyon nagy valószínűséggel rh+:D amúgy egész életemben azt hittem, hogy 0ás vagyok, apum miatt, de úgy tünik, anyumtól örököltem eztet:D
    nekem minden passzentos volt=)
    Grimm, majd legközelebb:D:D

    VálaszTörlés