2011. június 21., kedd

X.x

Eszméletlen rég nem írtam, gomeeen>.<

Érettségik
Megvolt a maradék kettő írásbeli, szóbeli, és meglepődtem már a betekintésen h mennyire jók lettek:D
Írásbelik: magyar 95%, töri 95,5%. A szóbelik meg mind 100%osak lettek+ kitűnő lettem, úgyh halálra lettem dícsérve^^~
A bankett is jól sikerült, csak hála a csak éjfélig nyitva tartó beülős helyeknek, a vártnál hamarabb ért véget=/
Viszont a 414 pontom ellenére sem leszek elég a felvételihez még mindigX_x éljen a pszichológia
-.-

Mind1, nekiálltam, lestem munkát, 3 helyen fogok érdeklődni holnap:
- egy dekorációs-portréfestős-ilyenfélés kis vállalkozásnál
- lidli
- egy telefonszám, amivel süttörre talán szerzek munkát, v vhova.
De majd csak hnap:d ma jön bnőm és ittalszik nálunk\(^^)/
Ja, mindez azért kéne, mert ha nem jönne össze az egyetem, akkor október-április időszakban felhoznám a némettudásomat+cukrászatot kitanulnám és akkor kereshetnék munkát akár Burgenlandban^^ De a cukrásztanfolyam 120-150 ezer huf között van, vizsgával együttX_x

Felvételi
Május 24-én volt, Pécsett. Nagyon hosszú sztori. A lényeg, h hiába volt az a krva sok fáradtság, egy hetes alkotás, a többórás autóút keresztül a Dunántúlon - nem vettek fel. De ennek egy kicsit örülök, mert így nem kell olyanért 5 évet lehúznom rohadt messzi, ami akár egy év alatt meglenne, Győrben, a saját tanáromnál....

Alkotás
Elkezdtem egy II. János Pál portrét, meg egy autós képet.... Már most marha jók:D
Viszont msot nagy alkotói válságban szenvedek BnS terénX_x

Most kb ennyi, mert ma még dolgom van^^ Pás~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése