2010. június 9., szerda

Ehh:D


Muszáj volt kinézetet váltanom, az előbbi már szaraxodt:S

Raaaaaaaajz(*)
Nos, mostanában rámtört a rajzolhatnék, mégpedig szine
sceruzákkal*-*
Levázlatoltam egy Grimmjow-t, éás ma suliban egy kicsi Nelnek fogtam neki, szintén szinessel, és tök jól szineztem, tök tetszik:D De majd hnap befejezem^^

Érettségi
Kiderül az érettségim időpontja: szerda, angol: 9,45, rajz: 11.00. Tök jó^^
Hétfőn reggel mise, aztán várás, különmatekóra a 12ikes anyagból, aztán go haza, este jön angotlanárom. Remélem nem tologatják az időpontjaimatT^T mert akkor szabad keddem lesz, dejó:) és szerdán go be, aztán várás, angol, pihi, várás, rajz, vársá, várás, du. meg eredményhirdetés az első 3 napról=)
HuhhOO.oo""

Utolsó hét
Ilyen is rég votl, h uccsó hét volt a suliban^^":D
Hétfőn ölembe pottyant egy plusz óra, matek, térgeo, ami tök jó volt=)(12ikes anyag közül, asszem)
Kedden rajzon bemutattam portfóliómat, amit köbö ugyanúgy be fogok mutatni majd az érettségin.
Ma rövidített órák, tesin semmi, akkor szineztem Nelkét^^ meg korábban:D Fizikán meg irtam BnSt:)
Hnap nincs ofő, elmarad az uccsó 3 órám, így 12.35kor szabadulok, elmeünk fagyizni a csajokkal=) Pénteken szintén rövidités, de 0ikra szerintem bemeek, h készüljek azért érettségire a tanárral>.>.............
Szombaton évzáró, utána elmeünk csajokkal vmi nemtomhova, majd hazajök, 3kor fodrászhoz mék... most TÉNYLEG ELMEGYEK:D nem úgy mint múltkor, anyu noszogatására, és végül mégse mentem:D

Ez+az
ÚÚÚÚÚ, b@sszus, jelentkeznem kellene rajztáborraO
O.oo"" még egy hétig van határidő, majd 7végén megirom, elküldöm=)
Újra kell telepiteni(telepitenem) a gépet-.-..............

Kondi=)
Járok mostanában kondiba,
kerilányom anyujával, és tök jó=) ma vettem korlátlan egyhavi bérletet, és meg is massziroztattam magamat=) tök fura voltO.o de nagggyon durvaO.O
(úgy csikizettXDXD)


Kerilányom meg olyan ari*-*Pankus:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése