2010. június 19., szombat

Nyááá:D

Mostanában full értelmes cimeket adok a bejegyzéseimnek=D

Évvége...
Na, bezáródott az év..hurrá^^ Kemény egy darab 4esem lett: tesi-.-.... De! a bizit nem kaphattam meg szombaton, az évzáró után, mivel most héten érettségiznem kellett, így az ofő nem adta vissza, nehogy otthonfelejtsük, mert kell>.>....
Szal hétfőn be kellett menni reggeli misére+ értekezlet szerűségre, utána volt egy matek és egy angolórám^^"
Kedden pihentem és végig FMA-ztam:D:D mostanában ezen függök:D:D tök faint:D mangát már kiolvastam most meg megnéztem a Brotherhoodot 61ig:)
Szerdán reggel 3/4 nyolcra mentem be suliba, 8ik lettem volna, fél 10kor, de már 9 előtt lement az angolom:D beültem hamarabb, meghallgattam bnőm angolfeleletének a végét, aztán jött 3 magyar, majd én angollal, aztán a 3 magyaros törije, még egy magyar, egy angol, egy kémia, aztán jöttem én a rajzzal:D
Utána kimentem, mentem egy nagy kört..............ÉS UGY MEGÁZTAM H AZ ÁÁÁ>.<>
Rossmannba bementem, vettem egy esernyőt, d emég igyis fel kellett mennem bnőmék lakására, hogy ne ázzak meg jobban:S aztán elmentem takkoba, nem találtam semmi jó ruhát sem, árvarázsban sem, de vissza kellett menni 2re... aztán vártuk több mint egy órát, és kezdődött a bucsuértekezlet, megkaptuk a biziket, az érettségiinket igazoló lapot, amit majd jövőre kell visszahozni-.-......
Köbö ennyi....

Pénteeeeeek^^(L)
Tegnap felmentem Sopiba, h talizzak barátaimmal(Dottya, Szandi, Adri, Patrik). Először Flört koncertre akartunk menni,d e az eső miatt inkább elmentünk Arabescába:D Volt ott minden: Sex on the Beach via banános forrócsoki(XD), Mojito(molyirtó), Piňacolada( alias egy pohár g*ciXD), meg minden:D Tök jó volt:D:D:D
Majd meg KELL ismételnünk ezt:D:D:D:D tök jó volt, tök faint az a placc is:D

köbö ennyi^^

2 megjegyzés:

  1. Egy darab négyes?? O.o Ejha! Gratulálok! ^^
    A szerdád igen mozgalmas volt... O.o De most már az a lényeg hogy vége van ^_^

    VálaszTörlés
  2. ijjah^^ vééégeee^^:D:Dde ma éjjel megvolt az első sulis álmom>.>....bazzz...XD

    VálaszTörlés