2010. július 1., csütörtök

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...

Ez nemigaz, nem tudok normálisan aludni, megint hamar fekleltem, ilyen nincsT^T*síííír*
De a karfiolleves, ez jó^^
Hülye kutyák, hülye légy....... hülye minden korán reggel zajt csapó eszköz/lény...

Kondiban azóta voltam egypárszor... Kétszer passzíroztattam is^^
És tök jó, az edzés+ a masszír = feszesebb hátsófertály:D:D tök birom:D:D:D

Mostanában kerilányomat sokszor látom=D tök helyes a kis szaros:D:D ollyan ariiii=3

Tegnapelőtt voltam Sopronban, Szandimmal, vettem ezt-azt, de amit első pillanattól akartam, amint megláttam: az a 12 dbos olajkészlet*-*nyááááá akajtam^^ és megkaptam:P:Pmegvettem^^ meg hozzá festőszert(terpentin+lenolaj)... majd vmikor ki kell őket próbálni>.<

Múlt hét csütörtökön voltunk anyummal vásárolni Boldogasszonyban, kaptam 2 nadrágot meg 3 felsőt:D:D tök jók^^ és kaptam még egy festőszettet(olajtubus 6db, 3 ecset, paletta, vászon), külön vászon és akrilfestékkészlet(12db)... tök oclsó ott minden abban a boltbanOO.oo legalábbis ezek a cuccosok^^ a vászon nagyobb, mint a4es, s 2 euró volt csak!!OO.OO

Hnap is meek Sopronba, barátozni, meünk egyet:D de ma ki kell takaritanom a szobámat:S:S már jó ideje nem volt tiszta(értsd: jó pár hónapja):D:D

Na pusz^^

ui: fasíííírt~~~:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése