2010. július 1., csütörtök

First one...



Nyá, íme életem első befejezett ps-es szinezéseXDXD Többet sz*rakodtam vele, mint látszikXD
Kötsög ps, csak szürke skálán akarta nyomatni:S s miután átállítottam, utána sem tudtam színt cserélni, dee megoldottam multiply-os color overlay-jel:)

A spoilerért bocsánatot kérek>>.<<
(Bleach chapter 410, 10. oldal, Shirosaki)^^

szerk(másnapreggel): jééégom, meglestem Mikkun szinezését dARTon, ésOO.oo wtf.....na ez akkor abéka segge alatt van:D:D
dehát első, el lehet még nézni, ugye?:) amugy is hülye volt velem a ps>.>...^^"
lehet h továbbcsinálom eztet-eO.O

4 megjegyzés:

  1. Gitta eddig nagyon jó, csak így tovább tessék csak tovább szöszölni rajta ha időd és kedved engedi... ^^

    VálaszTörlés
  2. Gittám az enyém nem olyan jó még koránt sem vagyok profi sajnos és ez elsőre nagyon is jó cska igy tovább :) Bármiben segithetek ( nem mindtha én annyira tudnák csak ugy :)) SZólj nyugodtan :) De igy elsőer nagyon jó ügyes vagy :) Puszi :)

    VálaszTörlés