2010. november 2., kedd

Nem hiszem eeel:D:D:D

Ma felhívtam tanáromat Győrben, hogy mikor mehetek majd festeni:D Megbeszéltük a csütörtököt, és megkérdezi tőlem, hogy:
- Majd valamelyik hétvégén el kéne jönnöd festeni a nagyot
Kérdem én milyen nagyot.
Hát a vászonra, tudod, az a nagy.
És akkor esett le, hogy:
- Beválasztottak?=OOOO
- Igen, nem tudtad?:O:D

Banyek, a pályázaton, amire festettem Régi magyar esküvői szokások c képeket, hát banyek, beválasztottak:D FDesthetem fel a képemet egy 15 méteres vászonra, amit majd tavasszal visznek ki külföldre, Párizsba vagy mittudoménhova:D
Ez azért már flash:D
meg még van vmi ezzelé kapcsolatban, abban nem vagyok biztos, azt majd megkrédezem a tanáromtól, mikor felmegyek Győrbe.
Szóval megvolt a mai jóhír:D

Holnap megyek kondiba, majd hazajövök, főzök brokkolikrémlevest, majd felmegyek Sopronba körülnézni~
Szombaton Adri-sznparty:D:D\(^^)/ csak azt nem tudom, hogyan jövök haza:D

Voltam keresztlányoméknál^^ olyan aranyos a kis szaros\(^^)/~~

2 megjegyzés: