2010. november 4., csütörtök

Vivat Amerika~~

Beigazolódott a sejtésem=O....
Előző postomban leírtam, hogy a pályázaton beválasztottak=O
De az nem ám úgy történt, hogy annak a művészeti társaságnaka tagjai választottak be, akiklnél vagyok(Beöthy), hanem a Társaság vezetője - aki nekem olajfestészetet tanít - elküldte a pályázatra érkezett alkotások fotóit az USA-ba.... és ott választották ki a nyerteseketOOO.ooo
na erre pislogtam párat=D

Amit sejtettem, és igaz, az az alábbi: a Társaság jóvoltából jövő év augusztusában elméletileg kiutazhatok az USA-ba, két hétre, vagy egy egész hónapra, nem tudom melyik. Miért? 1. Társasági tag vok, 2 a pályázat miatt...
Hát:D:D:D ez nagy:D talán az utiköltséget kell csak kifizetni=DD de ha a
következő pályázaton* jól szerepel a csapat, akkor lehet, hogy lesz elég $ arra, hogy ez is téritéses legyen.... vagy szépen nézünk a szponzorokra=DDD

*a mostani pályázatból választottak ki 15 festményt, amelyeket az alkotóik egy 15 méter hosszú vászonra fetenek majd fel, s jövő év elején lesz egy külföldi, pénznyerős pályázat, ahove ezt beküldik^^

Ma voltam ismét Győrbe és.... festettem megint^^ bár kismilliárd más dolgom is lett volna itthon (tanulás, eszéirás, stb), de én mégis odamentem^^
Mikor reggel(9korXD 5 órai kelés utánXD) odaértem, és kezembe vettem a múltkor elkezdett festményemet....nem nagyon akaródzott a folytatás=/ de rávettem magamat^^
És miután megcsináltam rajta egy-pár dolgot*-*....űűű, nagyon jó lett:D:D már csak egy kis lazúr kell neki, száradás, és hozhatom haza\(^^)/

Holnapi progim: reggel go kondiba, majd jövök haza, megirom az esszéket, és sütögetek egy picit^^

És most jöjjön egy kép, ami még szeptember 18-án készült, a közös festésen a győri Bartók Béla MMKP-ban^^
(mondta a fotós, h pózoljakXD fura fejem van, mih?:D)
Fotó: Szük Ödön, a Kisalföld fotósa

5 megjegyzés:

  1. Gitta menni júeszé =) Sok sikert a dologhoz ;)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. * köszi:D:D:D
    remélem, hogy összejön belőle valami^^

    VálaszTörlés
  4. Awww dejóó~~~ \(*-*)/
    Sok sikert kívánok az egészhez...! ^__^
    Remélem sikerülni fog...! Figyeld meg, később már könyvekben leszel benne... :DDDD xD
    Első dolgom az lesz, hogy megveszem és dedikáltatom veled. :'D

    VálaszTörlés
  5. nyáá~ köszi^^
    amúgy igen, egyben már benne vok, de még nem adták ki:D(Beöthy Paletty: művészek önéletrajzával és műveivel, bverseivel, stb^^)
    és a tanárom a könyvébe is be akarja tenni egyik alkotásomat^^
    vagy nem így értetted a könyveket?o.o
    mind1, vmikor l,ehetséges, h a BNSt is megjelentetem:D de ha kész lesz, levédetem és megfűzetem:D
    és tuti h dedikálni fogok Neked, Micchanom~^^

    VálaszTörlés