2010. április 4., vasárnap

Húsvétvasárnap

Nya, ez is eljött idén is...

Sütííííííííííííííí
Anyummal sütöttünk 3félét:Dnyammm
-citromszelet=3
-muffin=33
-somlói, mint a tortám*--*=333 most is épp ezt eszek=)
nyamiiiiiii
az úgy volt, h anyum csinálta, én a lábasokat nyaltamXDnah jó, nemámXD

Ez+az
Mostanában olyan jókat alszok késő délutánonként=P
A mai misén volt az utolsó előtti ének: a világ legszebb éneke(szerintem): a Himnuszunk. Most majdnem sírtam is.... Meg annyit énekeltem misén, h berekedtemXD
Ficcel meg tök jól haladok, ma meg tnap leskicceltem két vázlatot, egy Ashtonosat, és egy S+V-sat... Előbbit gépen fejezem be, bár a skicc is folytatható, direkt oylan papirra rajzolam, h aquarellet felfogja; az utóbbit meg akrillal festettem kiT-T tixar lettT-T...
Rajzról jut eszembe, érettségire kéne már tanulniO.o....Legalább vmitT-T...
Idén csak nagypénteken meg ma mentem el misére, még a körmenetet is kihagytam
A manga, vááááá, az milyen jó volt*-* a blííícses:D
Alig csinálok vmit most szünet alattXDXDCsak gépezek szinte:/
Erzsivel még mindig nem ebszéltük meg a horg
ászást...asszem majd csak érettségi szünet hétfőjét bejavaslom, aztán ok=)

Most több nem jut eszembe=)Pás^^

Ps.: Jaj, íme a tárgyam:
(A kép a sulim rajzszertárjában készült, elég géz minőségő mobilommal:/)
A címe: Felejtés... lehet rajza filózni^^"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése