2010. április 11., vasárnap

=) megint

Nos, frissen, üdén fiatalosan, zuhálás után, elülök ide, irok ide egy cipit:D

A szünet hamar eltelt, semmit nem tanultam, szerdára virradó éjjel meg csak 4 órát aludtam, ami nálam igen ritka és nagyon kevés, ennek ellenére csak csütörtökre lettem fáradt és álmosT-T de nagyon....
Tnap bepaszpartuztam pár képemet érettségire előkészítve őket az érettségire, sztem elég jól sikerültem=) Még párat tuti be fogok igy izélni, majd jövő hét hétfőre beviszem... Olyan izé a tanár, nem bír magától lépni a kötelező érettségi előtti kiállítás érdekébenT-T Olyan tesze-tosza, nemigaz...
Csütörtökön fakt előtt még elmentem Berzsenyibe, nyelvvizsgabizi ügyében érdeklődni, de nem jöttek még meg, viszont tnap kaptam egy e-mailt, h megjöttek=) Tökjó:D hnap be is meek érte:D:D
Elkezdtem egy natúr vérfarkasos ficet és egy nagyont ragikus, de szép történetet is... De asszem a BnS van most legelől, mertha nem készülök el következő utáni teliholdra, megpusztulok Tájcs' általT.T...
Mostanában láttam pár showder klubbot.....ezek ökrök, de nagyonXD főleg HadháziXD az egy gyilkosXDXDXD(Mirtil-cica, stb...XD)
Ma megtanultam már hál Istennek, leckék oké, anyuék elmennek szavazni, nekem hál Istennek még nem kellXDXD majd 4 év múlva:P
A plakáttervemet, a CSI-osat elutasítottuk, ezért kell csinnem másikat:/ Mmint érettségire...
A gésás képemet fogom felhasználni, abból photoshoppal kihozok majd vmit=) Aztán csak ki kell nyomtatni vhol a3asba=)
Olvastam a héten egy nagyon jó cikket....Hát....ajánlom, nekem tetszett, és marha igaz dolgokat ír le benne(tapasztalatbólmondom): Katt!
Érdemes elolvasni... Deeee a hangulatát nem felvenni!:D:D
Be happy:D:D


Szerk, immár hétfőn: jippiiiii, megvan a nyelvvizsgabizim:D:D:Dtökjó:D a kérvény is meg van irva, szal osztályozó már nem is kell:D:Ddejóvagyok:D
basszus, a rajz...T-T...XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése