2010. április 30., péntek

Sok egyben, röviden, tömören, gyorsan=)


Jajj, de rég irtam>.<...
Röviden, tömören:
- rajzosztályozóvizsgám oké, 5ös lett
- kisebb balhé volt a suliban, de ez nem lényeges, mert már megnyugodott a lelkünk:)
- a családban virusos betegség tán engem is elért a mai naponT-T
- ma feldiszitettük a 12ikesek termeit+hnap ballagá
- jövő csütörtökön angolból érettségizem:Smost hál' Istennek szünetXD
- rég voltam misén, rég irtam BnSt, dee remélem tudom folytatni
pár napon(órán) belül
- új fic van elkezdve=)
- Wolf Guy fanatikus lettemO.O(ez is hála TájcsónakXD)
- feltettem a Vérfüggők c. novellámat AFSre:
- van egy pár fav-nak tetsző idézetem:D
"De arról is lemondtam, hogy téged akár méreggel, akár golyóval, akár szavakkal kiirtsalak, mert olyan szánalmas féregnek tartalak, hogy még erre sem érdemesítlek."(Kosztolányi: Esti Kornél)

„Vannak olyan emberek, akik mások felé irányuló ármánnyal próbálnak bekerülni egy bizonyos csoportba. Mindeközben észre sem veszik, hogy akikkel ro

sszak tesznek, azok régen a barátaik voltak, s most siratják őt, hogy mennyire megváltozott.”(by me)

Meg még van pár, majd folyamatosan irogatok be:)

- kiolvastam Kosztolányi Édes Annáját, mint kötelezőt, és elég jó volt:)
- szaraxik a netem/msnem:s:s:s
- regeltem fészbúkra=DXD

És zárásként egy "általam"-kép:D
Egyik portfóliós képet, csak úgy, mobillal fotózva:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése