2010. augusztus 22., vasárnap

Olyan bizonytalan vagyok... vagy mégse?=/


Nem nagyon írtam eddig a győri olajfestőórákról, de nem is nagyon tudok. =/

....

Mostanában, nemtom, olyan fura vok=/ Van úgy, h akarok vmit, akarom h megtörténjen, h elérjem, stb, de közben nem akarom=/ Ez teljesen összezavar=S
Egyrészt mindjárt kezdődik a suli, s még mindig nem tudom, h elmenjek-e érettségizni ősszel matekból, meg itt vana festőpályázat, amire még mindig nem csináltam semmit sem, ma du el kell kezdenem, ahogy ba matekra is kellene tanulnom. Nem akarok visszamenni sem a sok őrült közé, ahol csak pár igazán normális ember van=S nem akarok=S
Másrészt meg ezek a lelki cuccok. Ien téren egy rakás kaki vok, de.... még itt sem tudom, h mit is akarok...



Rájöttem arra is, hogy félek kimutatni az érzéseimet mások előtt.... Ennek biztos, hogy a gyermek és korai kamaszkorom az oka... A sok megaláztatás, stb... És ezért is félek a magasságtól, pontosabban a leeséstől, nem is a magasságtól.
Félek attól, hogy elbotlom, elesek, félek attól, h elutasítanak, mert akkor összetöröm.
Túl sok volt már az ilyen, elég volt, nem akarok többet, ezért záródom be állandóan.
Néha azt kívánom, hogy bárcsak távol lehetnék mindenkitől, vagy azt, hogy vki azt mondja, h hiányoztál.
Nem jó nekem ez így:S Szar ez:S

2 megjegyzés:

  1. Nyá~ szép lett a blogod. ^^

    Nekem hiányoztál míg elvoltam 5 napig! *.* T^T Azt hittem beledöglök... T^T xD

    És ne aggódj... ^^ Szerintem nyugodtan menj el érettségizni. De ha tényleg úgy érzed, hogy "még nem" akkor ne erőltetsd.

    Az elutasítást én sem bírom...

    VálaszTörlés
  2. Köszi^^

    nyá^^ köszii:DD

    nemtommég=/még beszélek tanárommal....meg vmit csinnem kéne ezügyben=/

    én nagyon nem birom:S katt a horoszkópra a cimszavak közt, ott bővebben olvashatsz róla:D:D(nem vok horoszkópos, de ez nagyon eltalált^^)

    VálaszTörlés