2010. augusztus 2., hétfő

O.O

Már augusztus van... mi a fenét csináltam én eddig a nyáron?=O
...
A tábornak vége=( festettem olajjal, pasztelloztam, aquarelleztem, képeket majd teszek fel^^ részletesebben nem kívánok beszélni róla, mert túl soká tartana, mig mindent leirok:D:D
ezt nem olvasni kell, ezt ÁT KELL ÉLNI=D
...
Rengeteg dolgom lesz ebben a hónapban>.<
ááá>.<>.<
...
Visszajöttek keresztlányomék a nyaralásukból!=D Úgy hiányzott már a kis szaros, már álmodtam is vele:D:D:D
Ma votlam náluk délelőtt, s úgy örült nekem:D:D
Este lemék hozzájuk nyá~~^^
..
ma meg mék temetésre:S

2 megjegyzés:

  1. Uhh te jó ég... :S Részvétem... :/

    Örülök hogy tetszett a tábor. ^^ Nekem az augusztus nagyrészt tanulással fog eltelni... :/
    Kiváncsian várom az alkotásaidat. ^^

    VálaszTörlés
  2. ehh, a fodrászom apuja halt meg>.<
    hál istennek nem vmi rokon>.<

    nekem is aug=tanulás:S matekérettségire készülök, jogsit akarom elkezdeni, nekilátni áttanulni a töri és magyar tételeket:S:S:S
    uccsó szabad augusztus='(

    és majd felteszem az alkotásokat^^csak küldje el bnőm őket mailbe:D

    VálaszTörlés