2010. március 27., szombat

Ájh...pff*értelmetlencímpowa*

Jajj, banyek, mennyi ideig nem irtamT-T...
Szal...múlt hét szerda óta...
Megvolt a matekverseny, kéx lett a tárgyam, be is hozattam kedden,+a2es rajzmappámat is, de mégse most kezdjük a kiállítástT-Tközbe angolra is kellett egy környezetvédős plakát...
Csütörtökön lelki napon, mise az új tornaterembenXD a tömjénfüst miatt beriasztott a füstjelzőXDXD
Aztán Bálint atya vetített a Krisztus-arcok ábrázolásáról egy power pointos cuccost.
De jó, h csak ennyi volt, a 8 óra helyettXD már 2ik csütörtökön mentem be a fél 9es busszalXD
Jövő héten sem lesz csütörtök:D a szünet csüttől keddig tart=( tixar...
Hétfőn angol próbaérettségi volt, jó későn érkeztem haza, ráadásul egy nő kidobta a hisztit, h ő le akar ülni mellém, meg h nincs foglalás a buszon...a poén az, h Kópházán, 7 km után LESZÁLLT!!!!
Azért a pár percért rinyált, banyekT-T....
Magyar házidoga témát megkaptuk, egy érvelést, előbb fejeztem be...tök jól tudtam irni=)
Szokásos depis hangulatomon átestem a héten megint^^" hál'IstenXD
Tegnap meg megint később mentem haza, mint hétfőn, fél 4esselT-T...de nem volt rajta a nőXD A keresztút miatt kellett bentmaradni:S
Tesin szerdán megkínzottT-Tés múlt pénteken meg leosztályozta a talajtornátT-T...banyek...
Múlt vasárnap egész nap a portfóliós tárgyamat csintemT-T furi lett^^"
Szerdán valszeg meek Esztergomba, vmi kirándulás miattXDRemélem jön Szandim, és akk meek=)
Most épp mirigyet lesünk tvbenXDtök lol:D
Megbeszéltük bnőimmel, majd nyáron összejövünk, és lesz egy dvdzős napunk, majd egy iccakaátbeszélés:D:Drem összegyün:)
Ajj, szülinapT-T....nemmondommeg mikor, nem akarok felköszöntéseket, még a somlóit, mint tortát is lemondtam anyumnak, olyan szarul éreztem magamT-T és tél nemakarokT-Tne köszöntsetek fel, nem akaromT-Tde ami a legszomorúb....a szülinapom 23 órás lesz="(...
Nem érT-T...
Jajj, befejeztem ficem 6ik fejijét*-* tök jó lett*-* nemmondok semmit sem azért:P
Már elkezdtem a 7ik fejit:D
Jajj, és voltam színházba is:D tök jó volt az is, szétröhögtem a fejemetXD

2 megjegyzés:

  1. "nemmondommeg mikor...ne köszöntsetek fel, nem akaromT-T"

    Hát sajnos erről lecsúsztál Gitta-chan, a BH-n "nem úsztad meg ezt a hideg zuhanyt" x)
    No de ott már elég volt, gondolom :D

    VálaszTörlés