2010. március 17., szerda

:S

Jajj, mikor is irtam...passz...*visszanéz a bejegyzéseihez*

A szombati zűr

Szal, hosszúhétvége eltelt, sosem tudtam 8nál tovább aludniXD Szeginy apum....
Szal, az úgy volt, hogy ablakcserét talált ki a hátsóbejáratban és a spájzban. Kipakoltunk, minden, anyum bent a spájzban talált két sört, Isten tudja mikorit. Ekkor apum épp fúrt-vésett a hátsóbejáratban. Nem tudtuk mi lett vele, anyu nem adott döntő szót, így kidobtam. Azt hittem h ezeréves... De este meg apum megkérdezi, miután hazajöttem miséről, h: "hol vannaka söreim?"OO.OO""" wtf volt, nagyonXDXD

Ez+az

Keresztlányom és tesója sikeresen meggyógyult, tegnap voltam náluk, a pici az olyan ari^^ ennival kis gyerek:D azt hajtogatja csomószor, h: "tetetetete":D:D múltkor "rrrrrr"-özött egy csomótXD pedig azt tanulják meg legutoljára a picik, a r és a l között a dolgokat>.>""
Holnap színház*-* meünk FaunraXDXDkell egy olyan plakát róla:D:D de Viczián Ottó nem játszik benne=(
Mostanában angoltanárom mindig mellémültet egy bizonyos oszttársamatT-T....akkora hülye az a gyerekXD de tök jó angolos, jól löki a dumát, bár kicsit....rásztáfárááájjj

Az eheti válság

Holnap Kenguru matekverseny, ixelős.... erre még tavaly október-november környékén kellett jelentkezni. És pont magyar-töri órák alatt van, így 26ból kábé 10 ember marad a tanításonXD első két óra elmaradhat, majd később mék be:D de utána még faktokon is ott kell maradni...úgy menjek szinházba-.-'.....És kedden írtunk volna töri tz-t a 19 sz 2ik feléről, egyetemes, de! szentségimádást tettek be nekünk! szegény tanárunk ki volt akadva, meg h csütörtökön sem tudja megiratni,a pénteki órák meg tételesek...:S de hnapután irjuk meg^^"
am szentségimádáson meg nem volt semmi sem, még csak pap sem, senki, csak mi-.-...pár szöveget felolvastunk, azt csend...-.-'.... Na dejó...
É spénteken még németből is tz, na az is szar lesz, mint ahogy a kenguru is holnap....

Rajzérettségi

Rajzérettségivel bajban vagyok. A gyakorlati részhez kell csinálnom egy portfóliót, meghatározott művekkel:
1. két jól sikerült rajz
2. egy kevésbé jól sikerült
3. látvány utáni rajz(pl tanulmány)
4. szabadon választott téma, technika (ami köbö nem látvány, hanem képzeletből)
5. Tárgytervezés/egy tárgy megalkotása
6. Plakát, v könyvborító, a lényeg, h feliratos legyen
Szal, és még május elseje előtt KELL ezekből egy ÖNÁLLÓ KIÁLLÍTÁST IS CSINÁLNI...O.O...
Mikor ezt meghallottam, már akkor elhűltem...plusz, mikor mondta a rajztanár, h az igazgató felhajtást csinál ienkor, újság, tv, mindenféle sajtó...namondom mire vállalkoztam én ezzel a rajzérettségivel....
A probléma viszont az, h húsvéti szünet utánra terveztem a portfólióm leadását, kiállítását... A baj meg az, h akkor egy másik kiállítás lesz, amit a suli egésze csinál, II. János Pál pápáról....utána meg egy másik tanár akar vmi kiállítást a természettudományi szakkörénekOO.oo....
Szal szünet előtt kell leadni. Pont.
Még jó, h vannak korábbról rajzaim.... A plakátra már csak a betűk kellenek, a tárgy meg van fejben, már csak el kell készíteni, a többi meg.... és minderre a maradékra van még egy hétvégém. Úgy beszéltem meg a tanárnővel, h hétfőn behozom az a2es mappámban az összes rajzomat, amit fellelek, megmondtam neki, h válassza ki közülük, amiket ajánl, h tegyek be. Addig én angolból próbaérettségizek déltől 3ig-.-....De délelőtt meg tanitás van ám, miért is ne....
De még 3 után is maradok, h a lefixáltaknak paszpartut vegyek, és bepaszpartuzzam őket, h meglegyen pár... Ha minden jól megy, remélem, h azona héten meglesz kezdve a kiállítás....DRUKKOLJATOK!!!!!=)

Ez+azV2

Ja, és hétfőn 5kor fogadóóraT-T....
És magyar-töri tanárnőm kiadja a héten a házidoga témát, egy versösszehasonlítást, amit még szünet ELŐTTRE kell leadni... Tavaly is pont születésnapomon kellett megirnom, most is köbö így lesz.... Jesszom, másfél hét, és eggyel öregebb leszek!!!OO.oo wtf....
Jövő csütörtökön lelki nap, hétfőn megnéztem Rokonokat, az egyetemista gyakorlótanár(magyar) eléggé csendes, ha elemünkben lennék, akkor nem bírna velünk, az tuti.

My fiction=)


Jájj, ficemben tök jól haladok:D Ha minden jól megy, ma este meglesz húszezredik szó:D:D:D
És pár jólhaladós este és meglesz az új fejezet:D Tök jó:D

Kicsit változtattam, jobban részekre bontottam a bejegyzésemet, h áttekinthetőbb legyen=)
Asszem, most ennyi:SMinden jót, pásztok^^

2 megjegyzés:

  1. Oh,még valaki,aki érettségi előtt áll :)

    Sok sikert a terveidhez :) Tök jó,hogy kiállításod lesz :) Hajrááá :D

    VálaszTörlés