2010. március 13., szombat

Kihagyások gyors bepótlása...

Jesszom, de rég nem irtam...
Elsőnek:
MEGLETT A NYELVVIZSGÁÁÁÁÁÁM!!!!HURÁÁÁÁÁ!!!
78% körül, asszem^^
igy nem kell érettségi előtt osztályozóznom, csak rajzból:Ddeee abból is haladni kéne, de sztem azért megyegetek=)
A manapság két game-be függökXD: a bubis és a mahjongos
És felavatták az új tornatermet múlt héten.... nagyon...jól meg tudnak fárasztani minket a tanárokT-T....és meg is tették szerdánT-+ + a fiúk is ott voltak, egész órán, azaz brutala felsőfokon.... de tnap csak lányok voltunk, és egész órán ment a game:D tök jó volt:D
Ma meg ablakcsere már kora reggeltőlT-T....Tnap nagyböjti péntek volt, erre anyum nem pulykszárnyakat csinált....de ma azt ettem, és ajj, de fini volt:3
Múlt hét szombaton nőnap alkalmából elvoltam Szandival Juice-on, de előtte vmi musicales cucc is volt, meg ingyenpezsgő, mind a BeCsában...de nagyon drága volt a belépőT-T
Ficemet reméljük tom tovább irni, már köbö 18 és félezer szó van=) huri^^mmint ez az egész:D az új fejiben meg lassan 5000 szó vanXDtökjó=)
Meg irtam hozzá egy párperces novellát....=) Tök jó lett sztem=)
Hnap rajzolnom kéne=)
Szeginy kerilányom meg beteg:S meg Jázmin is, a kisebbik nővére::Sszeginyeim...

Zárásként egy kis kép a poén kedvéért. Neten találtam, vmi külföldi fotóművész honlapján=) (A nevét nem tudom, elfelejtettem>.<)

4 megjegyzés:

  1. Gitta, gratulálok a nyelvvizsgádhoz! :D
    S nem akarok nagy hülyeséget írni, rég volt már nekem is, de remélhetőleg az a 78% felgörbült 80-ra. ;) Már ha középfokú nyelvvizsgáról van szó, mert nálam még anno 80-tól volt meg, 60-79% között meg csak alapfokút kapott az ember. De ezen a mai oktatáson még milliószor változtatnak sajna, ki tudja, hogy a nyelvvizsgát is hogy piszkálták meg (bár elvileg azt nem lehet, mivel a legtöbb nemzetközi O.o). Na mindegy, nem akarlak ezzel megrémiszteni, ha sikerült, akkor bocsi ^-^"! A lényeg: Kongretyúlésön! xD

    VálaszTörlés
  2. Középfokú, Samu-kun, középfokú lett meg=) 60% adják meg manapság már, ha középre mész, mert külön van az alapfok is=) amúgy meg C, azaz komplex:Dvííí:D
    Régen meg a nyelvvizsga kiváltotta az érettségit, és forditva:S de ma már nem:S és jövőre már az lesz, h aki előrehozottat akar tenni nyelvből, annak ha van nyelvvizsgája, még akkor is kell osztályozó:S de idén még ne, hurráXD

    VálaszTörlés
  3. Gittaaaa~ ^___^ Gratulálok!! ^___^
    Nekem azt hiszem jövőre kéne angolból előrehozottat csinálnom, de nem nagyon tudok angolul... T^T Anyum rá akar erőltetni az előrehozottra... Hát majd nézhet egy nagyot ha megbukok, én előre szóltam neki... ^^'

    VálaszTörlés
  4. VÍÍÍÍ, Micchanom^^ Nekem azért volt jó, mert semmit nem tanultunk órán, és van a közelben egy olcsó angoltanár, aki(!) házhoz jön! tök birom:D
    És nekem 3 év alatt 3 különböző angotlanárom volt:S

    VálaszTörlés