2010. március 1., hétfő

>.<...

Mocskos kötsög némettanárok, h miért van az h most az összes megbolondul, és annyira beképzelik magukba, h a német igy meg úgy, annyi szarházi leckét adnak, h nemigaz, mást nem csinálok egész héten, mint németleckét irok....
Még tudnám irni ezt a bevezető szentségülést azokról a......óhogyaza

Ajjjj, a nyelvvizsgának még mindig nincs kint az eredménye, felrobbanoooo~~~~~k nemigaz.-...a héten jön ki,>.<>.>.....be kell menni...egyenruhába! jesszom pepim....
pénteken nem tudom, h maradtam ébren...de tesin jó voltam, meg tudtam csinálni a kismacskát szekrényen:D alig tok vmitO.o" de most már ja:D
angoltanárom nemjött, szombaton meg alig tudtam aludni.....nemigaz.....meg vasárnap sem>.< k=")..." fentmaradni=")" fentmaradtam=")">.>....
matekon...nemtommivoltOO.oode szerdán angydogaT-T...és hnap bioszból.....az a nő is egy némettanár, ezért olyan...áááhhh....
maygaron bejött tnő, és mondta h lap elő, erre drágalátos osztálytársaim egy része elkezdett megint rinyálni, h ne irjunk, majd hnaőp mert mára a Móricz volt, és ere tanárnő végülis halasztotta, de 100000000%, hogy meg fogjuk szivni......ma beszélni fogok az egyik illetővel, aki miatt már másodszorra jártunk igy idén.....1000%......T-T...

Éééééés mert olyan nagyon jó és szép és tavaszi idő van, beteszek egy-két téli képet:D a templopmrl, mikor egyszer tavaly v tavalyelőtt nagy hó volt...
Csak azért, h tényleg elüzzük=):

2 megjegyzés:

  1. Oooh látom nálatok is szép idő volt ^___^
    És végre voltak szép pufi felhők is! ^^
    Szurkolok, hogy jó eredményt érj el a nyelvvizsgán! :D ^^ A dolgozatokhoz pedig sok sikert, én valószínűleg töriből írok holnap...^^'

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Micchanom, a képek még tavaly, v tavalyelőtt készültek, de délután téll tök jó, hatalmas párnafelhők voltak az égen, és tök szépak=3

    VálaszTörlés