2010. február 25., csütörtök

Wáááá=)

Nya, már tnapelőtt óta nem szennyeztem meg az oldalt az írásommal=)
Szerdán..... Nem emlékszem h mik voltakT-T...vagy hát egypár dologra egen=)
Matekon nem volt megint ofő, így némettanárom jött be...hétfő-kedden van németünk, és még szerdán is lesnem kell a fejét? na neee.... de aztán írtam matekfüzet hátuljába másfél oldalnyi BnS-tXD
hitanon körbeülős óra volt, tanár behoz egy pisztolyt magávalO.o remélem, h nem valódi volt...valami felsős gyerekektől szedte el, azzal játszadoztakO.o szal tuti, h gamegun volt=)
fizikán alvás, de oszttársam felb*szta a tanárnő agyát, így ma irtunkT-T....
angolon nagydoga, majd alvás(2 óra)...tesi meg tök jó volt:D épphogy bekerültünk a terembe, jönnek a fiúk, h nekik kell a platzT-T...de 10percig még bent voltunkXDés kidobósat játszottunkXD 7en voltunk, egy 4es és egy 3as csoport, a 3asban voltam, 3ból 2 játékban nyertünkXDugy, h a 2ikban minden ellenfelet én dobtam ki, lolXD majd egyéni játék volt, mindenki mindenki ellen, ott is 3 menetből 2őben én maradtam utoljára, csomó mindenkit kidobtamXDmég messziről is, pedig nincs rajtam tesin a szemüveg, marad a rövidlátás=) de a foltokat még eltalálgatomXD
du... tanultamT-T....
ma reggel, várom buszt, elmegy az agyagosi, utána a lassú, ami, mint az agyagosi, bemegy Balfra is(értelemszerűen a gyors nem), és ien tök magas 3*os busz volt*-* és mielőtt felmásztam rá, már kinéztem a helyet: a sofőr feletti ablakmelletti ülés, mert ott kivül egy oan nő ült, aki leszállt 2vel később=) és ott ültem:D tööök jóó volt a panoráma=D
angolon punny, hnap irunk szavakból, fizikán punny, magyaron-töri....hááát......ezt inkább hagyjukT-T....hnap rizikós nap lesz:S és jövö hétfőre ki kell olvasni Móricztól a Rokonokat:S rajz kéx katasztrófa volt:S és volt ofőT-T.....így 8 órám voltT-T....
deee a fakt megint beszélgetés volt nagyrésztXD
kitaláltam rajzérettségi portfóliójába egy tök jó képet, de nem teszem ide, nehogy vki illetéktelen elvegye a zseniális ötletemet=)*kicsitsemego*majd ha kéxlesz, akk felteszem=) de sztem tökjó=) lesz, ha kéx lesz=) lényeg h plakát lesz, újságpapírral, ujjlenyomattal, CSI-osan=D remélem sikerülni fog=D
Dottyám tnap óta nincs suliba:S ma meg Xelinem betegedett le:S

úgy rajzolnéééééééék, de most téll nicns időm>.<>.<....de majd vminek neki akarok állni=)

2 megjegyzés:

  1. Nyááá~ gratulálok a kidobóshoz! x) Én valahol a játék közepe felé szoktam kiesni, de mostanában inkább kosárlabdázunk...^^'
    Aww~ az olyan buszok nagyon flash-ek, én is ültem már elől...*.*

    Hűűha... O.o Remélem tényleg csak játékfegyver volt... :O A mi sulinkban egy viperának a másolatát kobozták el...^^' ( valami műanyag ratyit... de az igazi vipera asszem' acélból van O.o)
    Az alkotásodhoz sok sikert kívánok és kíváncsian várom...^___^

    VálaszTörlés
  2. rem én is, h játékfegyver volt amazOO.oo""
    tesómnak van viperája, na az nagyon nehéz és tök dúO.o'
    az alkotásomról majd teszek fel képet, ugyis=) már elkezdtem=)

    VálaszTörlés