2010. február 12., péntek

Azt a bikaO.o

Na tehát a bált befejeztem...most jöjjön a többi nap>.< lett="))...">mmint angolul, a vizsga alatt előtte meg naná, h a tanárokról)

na...a vizsga a tixar lett sztem, de legalább ettem utána sütit=) anyum vett dömötöriben=)
de remélem azért sikerült és átmentem=)
maradék délutánban azért tanultam de vaciláltam, h másnap menjek-é suliba....aztá vmi birizgálta a torkomat, ki akartam szedni, de én hülye megkarmoltam a torkomat....hogyan ne kérdezzéátekXDés tök fájtXD este úgy döntöttem, h nem meek, mert estére befájdult aotrkom meg az orrom is kezdett vacakolni.... Erzsit felhivtam h másnap nem meek, dumáltam vele, majd elaludtam...másnap reggel alig birtam kinyögni valamit, a torkom iszonyatosan fájt, h az nemigazT-Taz orrom még oké volt...nos ez estére megfordult>.>.....
másnap reggel az orrommal vacakoltam sokat, éjjel fél óránként felkeltem, h kifújjam, de reggelre igy is takonybanázva keltem...szép emlék, mondhatomXD
de szerdán már mentem suliba....

na és mit csináltam ezalatt? hétfőn vámpis ficet olvastam afsen, majd a fic honlapján: Lana Braunnak Az éjszaka ösvénye c ficét...nagyon szép, hihetetlen h tud irni a csaj*-* ezt kezdtem hétfőn, befejeztem kedden, majd nekiláttam dvdket irni, 3ból kettő sikeredett, ebból jól csak az egyiket játszotta le a dvdXD és megnéztem Underworld 1-2-t megint:D aaannyira jó volt=D
szerdán azért jó volt a nap:D vittem ishlertXD sok mindenre nem naon emlékszem...vagy de?XD
reggel Erzsivel betértünk boltba, vetetett velem egy kinyomós sajtkrémet, meg ő vett kifliket, h majd megesszük, de aztán nem ettük megXD....hittanon punny, dogám, 4es lett, nyefin verselemzés, angolon furcsa volt, h órán dolgozom...mmont az órai munkát, az elműlt 3 hét vizsgafeladataihoz képestOO.oo"" fizikán alvás, tesin felmentett voltam, matekon beszélgetés...egy laza nap volt ez=) buszon jó helyem volt hazafele=) este bealudtam, mint állat, másnap alig birtam felkelniXDkésőn indultam, mert csintem magamnak kaját, és igy futnom kellett a buszraXDde utána vártam 10 percet h jöjjön vmeik>.>...
angol megint fura volt, gyakoroltunk, tnő iratni akar, de rá kelett jönnie, h nem tudunk smemit sem, aztán jól van...barom táncoló oszttársam egy ökör...oanokat mond órán h kész röhej, ezért érdemes ebben a csoportban lenni=D
fizikán ismét alvás, majd törin a nagydoga...előző nap két és fél órából, amit rászántam csak bruttó volt két és fél óra tanulásXD nettő alig volt több, mint egy óraXD magyarázat: A.T.T.I.D.A.S.:D:D:D(megfejtéseket várom komikbanXD)
a doga jól sikerült:D két feladat volt össz-vissz: a 48-49es szabadságharc hadműveletei Jelasiccsal kezdődően, ill egy kisesszéXD sztem könnyű volt és jól sikerült=)
magyaron befejeztük az Ady ugarverses tételt, majd rajzon befejeztem a szénrajzomat egy mellszoborról....tök jó lett*-*vhol ott pihen a rajz szertárban márXD
....én hülye jelentkeztem rajzérettségire>>>>>.<<<<<>.<< ma hazaértem, ettem més aludtam egy rohadt nagyot, még ugy angol előttXD Jenci, máj inglistíccsá, kedden nem jött, mert felhivtuk h beteg vok, ezért mára tettük át, de nem jött a kocsija miattXDszal lefeküdtem köbö....4kor, majd felkeltem 5 után, Jenci hivott, h nem jön, és visszaaludtam fél 8igXDés itt vok:D miután felkeltem ugy kivoltam száradva, h semmilyen folyadékot nem akartam magamhoz venni....azóta vagy ittam ugyan vagy 3 litert, deee tök ki vok száradva még mindigXD na most köbö ennyi:D a tvben Underworld megy*-* annyira jó*-* :D
az elmúlt hetek vmeikében elfelejtettem megünnepelni egyéves BHtagságomat>>.<<
de azért remélem mindent sikerült lejegyzetelnem ide^^" na jó8, píípáá:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése