2010. február 12., péntek

Ez a bááál....

Jesszom pepim, milyen rég irtam erre....
Kezdjük a péntekkel!

Nos...ez a múlt heti péntek... F*SZAAAAA volt=D:D:D:D:D:
emberek, ilyen nincs, én akkor elmentem BÁLBA:D életemben először:D és ráadásképp jól éreztem magam(igen, ez volt az a titok=))
minden úgy kezdődött, h évődtem hetekig h elmenjek, ne menjek-e, de először úgy döntöttem, h nem megyek, mert két napra rá nyelvvizsga...(majd erről is irok)
előtte héten anyuzmmal beszéltem, h megvenné nekem a ruhát is, megígérte nekem még ősszel, h elvinnének meg minden, csak menjek el vmerre, ne legyek depis, ne legyek szarul, ne legyek "rongy". tehát bál előtti szombaton elmentem vissza rajzra, h visszavigyek egy könyvet(amiből egy olyan f*szát rajzoltaaam...majd felteszem:D):
- Csókolom, tanár úr, visszahoztam a könyvet, tessék megnézni a kéx rajzot, majd hazaviszem azt, de most mennék is, mert dolgom van...
- *pakol* rendben, mindjárt csinálok neked egy helyet, ahova leülhetsz
- de tanár úr, én csak beugrottam, mindjárt megyek is...
- jó, rendben, itt hagyod a rajzod?
- nem tanárúr, már mondtam, hogy elviszem és mindjárt megyek
- jó oké, most akkor hova ülsz le?
bazzeeeeeeeeegXD
na szóval, elmentem végül is onnan, majd be postára, feladtam a csekket a vizsgára, majd elmentem ruhaboltba, Erzsi utcába Csirkénéhez=D és néztem, próbáltam ruhákat...és....olyan szép az az arany szinű...és...
aztán goo drogéria, majd haza
kövi hét hétfőn bementem 5. óra után a boltba, lefotozni a ruhát(!) és utána elmentem cipőt venni=D:D:D
majd szerdán....elmentem megvenni a ruhát:D de utána tök rossz hangulatban voltam, tán azért, mert egyedül mentem, meg az eladók, meg a tesiórai rosszullét, meg a buszon ugy ültem, h a hátsó ajtóból a hideg szél pont rám jött>.>...de a mellettem ülő srácból csak úgy áradtak a -hőmérsékletileg- meleg sugarak....nem ér, miért nem fáznaka férfiak, és miért olyan jó melegek?mmint testileg....csak mi, nők fázunk állandóan?T-T....
na és másnap csütörtökön nem volt ofő...mindig a legjobbkor hiányzik, ez nem igaz... de legalább elmaradt az uccsó 3 órám, így 8 helyett csak 5 órám volt=D ás utáéna elmentem táskát venni, bathuthXD hát ien nincs, én télleg bálra készültem?XDXD
másnap a 6. ra, tesi elmaradt, hurrá!
és délután jött Jenci inglisticcsá, elmult az is, és készülödni kellett...elklészülés után elindultunk, és a tervezett időpontomhoz(20óra) helyett korán érkeztem meg a gyikba, a nyitótánc végére, negyed 8 után-> nem láttam semmit sem, nanáXD
egy kicsit furán éreztem magam... majd Dórával és Noémivel találkoztam, azután már jobb volt:D majd mikor Szandival összefutottam:D:Djaaaaaj, tök jó volt:D bemutatott barátjának, Patriknak, ő kicsit csendes, de nem rossz gyerek=)
majd Dottyámékat megtaláltuk, és ők meg Adrinak mutattak be:D ő is tök jó fej egy csaj, tök jól kijöttem vele:D tök elvoltunk:D majd Szandi berángatott minket(Adrit és engem) táncolni a parkettra és ottragadtunk:D úgy roptuk, h az nem igaz, aaaannyira jó volt:D nem ismertem magamra:D
ezután a számok és a táncok összemosódtak:D banyek..hülye osztálytársam...a hülyéje....hogy táncolt márXDXD(meg ma is táncolt az istenadtaXDXDde rúdtáncot!a fűtési vascsővel! a sulifolyosón! és ő fiú!!)de jesszom, ien barmotXDezt látni kellett, h a tanár-diák band reggie-jére hogy nyomtaXd meg előtte...aztabikaXDXDXD
de ajj, olyan jó volt a bál=)és egyszercsak 10 óra voltXDnyitótánc megismétlése aztán tombola a főnyereményekkel=)
az első egy naaaagy gyümikosár, és megnyertem, b@sszusXDtök jó volt:D félig leettük a szőlőt róla időközben, szeginy Adrinak ott csorgott a nyála a szőlőszemek miatt=D
majd utolsó nyeremény, a legfőbb nyeremény(egy kétfős egyéjszaka egy szombathelyi hotelben, svédasztalos reggelivel) után, a meglepi: egy tál ishler*-* egész táncterem egyszerre csorgatta ki a nyálát.....és ezt is megnyertem=D ien nincs:D és akkor hirtelen halálfélelmem lett:D leginkább Szanditól:D ő a nagy ishler-fan....(de mikor mentem suliba vittem nekiiik=D)
majd miután végelett, oszlott a tömeg, mindenki eltűnt, de Patrikot(Szandis P., nem Dottyás=D) megkértem, h segitsen kivinni, mert anyummal beszéltem, bejön,l segit...bejáratnál votlam, megjött anyum, rábiztam a cuccokat, majd felmentem emeletre, hol megnézzem a korábban ksiorsolt kisebb ajándékok közül nyertem-é vmit...és igenXdegy alcatraz utalváényt egy pizzára és ücsire:D 6 tombolából 3mal nyertemXD
majd lementem és apum arra már megevett egy ishlert a kilencből>.>....olyan mocskosul fájt a lábam az este végefelé, h tök furán mentem+magasarkú, amit nem sokszor viselek....ugy agyontáncoltam magam, annnyira jól éreztem magam, h nemigaz:Dnem hittem volna de naggyon jó volt....11kor hazamentem, de áááh tök jó volt:D:D
na, ez a bejegyzés a bálról szól, mást nem is irok ide, de egy képet még beteszek:
(ime a ruha, a háttérben a rendetlen szobám és az általam festett pasztellkép a falon=D+ Bócsánomnak igértem egy képet 3unkról Noémivel és Dórival, d elfelejtettük...gomenee, Bócsánom)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése