2010. február 21., vasárnap

Hm.......

Nnnna, szerda óta nem irtam, igaz? Fogalmam sincs már h mi történt azóta, mostanában kihagy az agyam....
Csütörtökön előbb hazajöhettünk, ofő nem érezte jól magát, elengedett faktról minket....
Nem volt angoltanár*vííí*, így csüt reggel az 1. óra lyukas voltT-T.... másnap meg elmaradt a 0ik=) tök jó=) magyaron csütörtökön megirtuk a szövegértést....sztem jó lett=)
szeginy Erzsi meg hogy járt....kicseszett vele a fogorvos:S szeginyem>.<(erről inkább nem beszélek^^")
pénteken a tesi az tök jó volt=) végig kidobóst játszottunkXD következtetés: kövi héten megszivjukT.T...
péntek du jöt az inglistíccsá, és megdumáltuk végre a nyelvvizsga egyes pontjait....áááááá, tudni akarom már végre az eredményt!!!X3 fszom....
jót aludtam végre szombaton=) anyum rakott bolognai spagettit csinált, annyit ettem*-* olyan finom az*-* *csoroganyála*
este mentem misére meg jöttek rokonok, anyumat névnapján köszönteni....utolsó filléreimből vettem anyumnak egy képkeretet ajándékba=D dejó..XD
most meg tanulni kéne meg megirni azt a töriesszét....de nemakarok tanulniT-T
feltettem deviantartra egy-két képemet, meg pseztem tnap meg ma egy kicsit..... haladgatokT-T:D
meg irni is akartam még du...talán még fentleszek oan 4ig 5ig, aztán behuzok, tanulok, esszét irok, zuhálok, bepakolok a tatyóba és visszatérek:D még a végén koczka leszek=D najó, nemám...=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése