2010. február 23., kedd

Tanárnő, kérem! - Igen? - Nem...

Ajj, banyek, adjatok erőt, h tudjak irni!=D

Ma azért uncsi nap volt>.<...... Ez nemigaz, hülye blogbejegyző, írok vmit, menteni akarom, és kötsög módjára mindig kitol velem>:@
Na valami iesmit irtam előbb ide, amit kitörölt:
Maelső órán, maygaron vkik töritz-t irták meg, akik eddig nem irták meg, közben mi meg Ady önmítoszával foglalkoztunk....Vannak azért Adynak jó versei. Rengeteg olyan gondolat van benne, ami örökértékű, ha lehet így mondanom. Pl az ellentétes magyarságtudat, ami arra ösztökél v menjünk el, v mégsem(A föl-földobott kő), vagy a "hiába-de mégis" érzés(Góg és Magóg fia vagyok én), vagy az életfáradtság és nyugalom utáni keresgélés a Imádság háború után-ban.... Az egyik verse, ami megfogott még:

Sem utódja, sem boldog őse

Sem utódja, sem boldog őse,
Sem rokona, sem ismerőse
Nem vagyok senkinek,
Nem vagyok senkinek.

Vagyok, mint minden ember: fenség,
Észak-fok, titok, idegenség,
Lidérces, messze fény,
Lidérces, messze fény.

De, jaj, nem tudok így maradni,
Szeretném magam megmutatni,
Hogy látva lássanak,
Hogy látva lássanak.

Ezért minden: önkinzás, ének:
Szeretném, hogyha szeretnének
S lennék valakié,
Lennék valakié.

Nagyon szép, szerintem, rengeteg mindent kifejez, rengeteg mindent, és ezek nemcsak Ady érzései. Pölö az enyémek is benne vannak, de hát mi másért ne lennének benne, ha egyszer általános emberi érzésnek számítanak?
A hülye megváltani akarásomat meg A magyar Messiások c. vers is kifejezi, plusszba az ellentmondásos hazaszeretetemet és ellentmondásomat pedig A föl-földobott kő...
De be kéne már irnom ide a saját verseimet is, enm? De=) Pl. amikor kifogyasztottam a tollamat...na az elég beteges...=) meg más versem is van, kemény egy darab, befejezetlen....

Ennyit a magyarról... Bioszon megírtuk a dogát, és kikaptam a kijavított tz-t is...looolzXD ahhoz képest, h full eltévesztettem a feladatsort(B csoport helyett A-t irtam), csillagos ötös lett=D Matekon a feladatok után továbbirtam ficemet(BnS) kemény pár mondattal...itthon bemásoltam(fél oldal, azaz köbö 300 szót), és így összesen eddig a pillanatig 16710 szóbol áll a ficem, és most már a 31. oldalon tartok=) Haladgatok ám=D angoltanárom javasolta, h copyrightozzam le=) Lehet h majd megteszem az artjusnál....
Németen....ezek a némettanárok kezdenek megbolondulniT-T.... mindegyik, aki biosztanárunk is egyszerre, az emeltesek némettanárja, valami nagyon bezizzen nekik mostanában....meg az én némettanárom is rákezdteO.o....tiszta...áh....-.-...
angolból hnap irunk...naon f*szaT-T....fizikán majd alszom egyet, v irok....mostanában a fizikaórák unalmasságát már nem alvási percben, hanem oldalakban mérem=D
rajzfakt meg jó volt=) a XX. századi művészetekről dumáltunk, mert ugye érettségi, meg minden, azért valamit készülni is kéne=DTörin meg nem volt am. semmi különös....

Hazafele buszon egy csomót beszélgettünk Erzsi volt osztálytársnőivel midnenfélérőlk...pontosabban ők beszéltek, én hallgattam, ami ritka esemény:D Elmondták h ki kivel, mit merre, h kivel vannak most együtt, kivel szakitottak.....Hát ezért maradtam inkább csöndbeT-T...
Bele kéne húznom már mindenbe, amit csak tervezgetek=)
Na de mára ennyi, ajándékként tess, egy kép, ami a soproni sörházdombi kilátót ábrázolja alulnézetben=)
Na pástok!

EDIT:
Rájöttem, h én képezem az egyik jónagy kivételt az " állandóan rosszkedvű" blogozók között, akiket ismerek. Nos, én már leszarom, inkább már nem keresem a depressziós hangulatot, nem űzök sportot az önsajnálatból, önsajnáltatásból, próbálom az élet színes, napos oldalát nézni, és úgy tünik, hogy gyakorlatban ez elég jól megy. Ne higgyétek azt, h ez azért van, mert vmi hű de jó az életem. Egy szhart jó, de azért megpróbálok eltekinteni a bajaimtól=) És aki nem hiszi, h sikerül, hát az vessen és arasson...
Nem akartam ezzel senkit sem megbántani. Csak hát na....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése