2010. február 22., hétfő

Egy szép tavaszi nap

Hivatalosan is kijelentem, hogy a mai nap az első igazán kora tavaszi hétköznap! Az első rendes kora tavaszi nap ugyanis tegnap volt, de nem vettem észreXD....
Ma viszont, mikor felkeltem... Olyan látvány tárult elém az ablakból, mint amilyet utoljára úgy október tájékán láttam. A horizont vöröses-rózsaszínben úszott, a felhőket színek borították, a szabad ég felülete pedig eszméletlenül kék volt=) Kép sajnos nincs róla=( De valami nagyon szép volt - úgy feldobta a napomat, hogy az hihetetlen=D Annyira jó idő is volt reggel, hogy félretettem a csizmát és a sportcipő mellett döntöttem=D És úgy örültem már, hogy vééégre a hosszú tél után látom a napot miközben megyek a buszra:D És mikor felértem a dombra, láttam is=)
Buszon meg Erzsi mellé ültem, beszélgettünk, majd mikor leszálltunk, vettünk osztálytársunk Vikinek egy tábla csokit, mert tegnap volt a születésnapja=) Hittanon, törin elvoltunk, németen aludtam, alig tudott valamennyire érdekelni... Matekon nem volt ofő, így össze voltunk vonva, megcsináltam amit feladatot kiadott a másik tanár, és utána artam egy oldalnyi BnS-t:D:D:D:D Magyaron meg írtam egy tök jó dolgozatot=) Buszra meg csak úgy futottunk:D Hihetetlenül jól érzem ma magamat=D Majd kicsattanok az energiától, az élettől:D
Jöttem hazafele már itthon, Széplakon, gyalog, és olyan jó volt mélyeket szippantani a friss levegőből....Bár a nap már nem sütött annyira, mint korábban, kicsi felhőfoszlányok voltak már, de nagyon finom volt az idő=) Alig látszott, hogy két hete még tél volt, csak itt-ott megmaradt hóhegyek árulkodtak róla=D Tiszta jó februári idő van....
Holnapra bioszt kell tanulnom meg angotl, meg egy nagyon picit törit. De csak egy nagyon kicsit. Este majd még irom tovább ficemet, már végre írnom kéne róla ide=)
Zárásként két képet szeretnék idetenni:
Egyik egy TÉLI kép, a szobám ablakából nézve:

Másik egy hajnali kép, a templomdomb tetejéről(ősszel csináltamT-T...):

De hamár annyit hablagyoltam a tavaszról, oly prózaian, miért nem épp tavaszi képet teszek ki ide?O.o....

2 megjegyzés:

  1. Neked aztán ma tényleg jó napod volt ^^ Nálunk is jó idő volt ma *.*
    A képek pedig nagyon szépek ^___^

    VálaszTörlés
  2. Úgy pörögtem, h csak na:D tök jó votl a napom:D
    és köcce^^

    VálaszTörlés