2010. február 4., csütörtök

Ajjdesokjóóóó=)

Nnnnnya, végre eljutottam idáig=)

Szal, hétfőről meséltem, kedd pedig....most szokás szerint nem jut eszembe semmi...
VAGYIS!
Bioszon a tanárnő behozott egy cikket, amit összefoglalás után elolvasott(hurrá, kedden nagydoga>.>...). A cikk témája: homoszexualitás az állatok közöttXDXDXXX''''DDDDD Kisírtunk, de téllegXD
Matekon meg irtunk:/ Magyar úgy ok volt, törin irtunk:/németből....tök jó az a terem, ahol vagyunk:d jó meleg és tök jók a padok:D mert alacsonyak, a székek meg normál méretűek:D és itt bekapcsolt a perverz fantáziám:D:D(részletekért msn...)
Rajzfakton meg beadtunk egy festményelemzést, amire ma 5öst kaptam=D.....végülis úgy döntöttem, h majd ősszel érettségizem rajzból=)idén elég lesz az angol isXD am amit egyszer beadtunk angolból házi feladatban érettségit, na az 83% lett:D meg a héten az angolórákon végig leveleket gyakorlok>.>...

tnap(szerdán) meg áááhXDnyefin doga, aztán elemzés, majd matek, aztán hittan, ahol irtunk....
"3-as feladat az a csoportnak: a főparancs.....a b csoport 3. feladata pedig a főparancs"...de ezt úgy mondta, h lolXD
"ha ide lerajzoljátok az a >>háromlábú széket<<, akkor kaptok plusz nulla egész huszonöt század pontot"...bakk>...
angolon leveleket irok, tesin szivatás votl, és hát túlhajtottam magam, eredmény: hányinger>.<>.<>.<>.>....
de aztán este jó lett, mert lementem kerilányomékhoz=)olyan aranyos az a kislány:d a nővérei meg fárasztóakXD de tök cejetem őket:3

ma meg... korán reggel a legnagyobb pozitiv katharzis ért engem: of hiányzott, így elmaradt a 8ból a 3 uccsó órám*-* olyan tökjóóóóóóóóóóóóóó^^:D:D:Dmagyar-törin azért jó órák voltak:Dszületett egy-két poénfüzetbe való irás:Dfizikán megint punny, de hnap irunk>.>....dejó, mondhatomT-T...
rajzon meg rajzoltam skiccszémmel, és tök jól néz ki:D utána meg goo boltba, vettem egy kis tatyót, meg a jó drága tollamba egy jó drága tollbetétet....a régit meg itthon ki akartam fogyasztani, és ebből irtam egy versetXDakkora lolXDmajd felteszem ide meg AFSre:D:D
más egyéb nem történt=)
csak annyi, h mostanában Erzsivel meg Vikivel szétröhögjük magunkat:D másik Viki meg beteg, szeginyem, de hnap jön:)
és hnap letelik a határidő a titkomnak:D bár errefele már egy csomó mindenki tudja, szinte all of the people:D
majd szombaton leirom:D
vasárnap meg vizsgaT-T....ójéééémaaah....
majd drukkoljatok nekem=P sayonaraaa~~~~

p.s.: sajnos egy csomó mindent kitörölt ez a shit blog, amit beleirtam, pedig tök jóket irtam>.<
második búcsúzásként fogadjátok sok szeretttel az általam készitett legbetegebb siget:d(tippelni a szerző és a vers cimét a kommentekben lehet=D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése