2010. február 16., kedd

Isten hozzád, és légy boldog....

Nnnnyahh, meggyüttem=P
Tnap az 5 óra hamar letelt, de bakker, nem emlékszem semmire semXDhihetetlenXD
Egyedül az alábbi pár szó maradt meg bennem: Vámpír, Vérfarkas, Vérbárány, Vérteknős, Vérnyúl, Vérmedve, Véroposszum OOO.ooo...ne kérdezzétek, oszttársaimmal elvoltunk:D:D
Ashw-chanomnak elküldtem olvasásra a BnS-t, erre elkezdi sorolni a mondatszerkesztési hibáimat, mint egy lektorT-T....bakk, olvasni küldtem, nem azért h lektoráljaXDde mind1^^maaa elkapom=)hehe:D
ma 1. magyar, elvoltunk.......ja ugy kezdődött a nap, h félrenyomtam mobilomat mikor ébresztett és apum keltett fél 7 előtt, h meek-e sulibaXDmondom igen, kösziXDde elértem a buszt:Pbioszból m,egint nem irtam megXDmult hét kedden irtáka többiek, de én ugye beteg voltam, aztán pénteken sem irtam meg, mert nem voltXDmajd most pénteken irom meg, elvileg:S
németen kiosztota a tnapi dogákat.....ufo vok...az tuti....(5* lettT-T)angolon.....képről beszélés volt, törin diktálás...szerencsére nem hnap irjuk meg a szövegértést...hanem hnaputánXD
ma felkeltem és ez a népdal járt egész reggel/itthon az eszemben:

"Harangoznak már Széplakban,
engem a zárdába adnak,
Levágják hosszú hajamat,
Elveszik boldogságomat.

Isten veled te jó anyám,
gondolsz-e még néha reám?
Isten hozzád, és légy boldog!
Én a zárdát ott nem hagyom...

Isten veled te rossz testvér,
Ki mindig engem üldöztél,
Isten hozzád, és légy boldog,
Én a zárdában meghalok..."

Nagyon szép dal,d e nem tom, h miért járt a fejembenOO.oo"" éjjel gondolom egy csomó mindent összeálmodhattam, met elég fura volt mindenO.o"
tök fura, van ugy h very hepi vok, de máskor meg rámjön az a fura rongyolódás....pl megállapitom, h testileg-lelkileg egy selejt vok, aztán következő pillanatban felémkerekedik az egom, és kijelentem, h mennyire jófej vok, mien jól művészkedek, sötöbö.... és annyira kétoldalúan sokoldalú vok, h az már nem gömb, hanem hengerded, v mihOO.oo""
....és van Isten! elmaradt a rajzfaktom=) ien nincs:D reggel még azt beszéltük Erzsivel, h sosem hiányzik a rajztanárXD és banyek...=D:D:Ddejó:D

és irni szeretnék>.< egész nap nincs más az eszemben, mint a BnS írása, és mikor idejutok gép elé, alig akaródzik vmiXD talán mert más jelenetek vannak a fejemben^^"
meg ma beellapoztam fizikafüzetem hátuljába és megtaláltam 7-8 oldalnyi FH-s irásomatXD(BleachesXDTájcsó tudja=))

...ja és rájöttem, h jóformán senki nem olvassa a blogomatOO.oo" de most már tudok egy csomót irni még a semmiről is=D
most mára ennyi köbö^^ hnap hamvazószerda, nem lehet hust enni=) előre szomi vok=(
megyek, mert anyum elpaterolT-T....pásztok^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése