2010. február 14., vasárnap

Boldog Antivalentinnapot mindenkinek!=D


Na, boldog Antivalentinnapot mindenkinek!=D
Most vitatkozzak-e azon, h van-e értelme, v nincs ennek az ünnepnek? Szépnek szép, de hát ha vki szerelmes, akkor ne csak egy napon ünnepeljék meg ezt, nem?=D de:D namondomén...
Megnyugodhattam, most is, mint mindig semmi=D úgy birom ezt a napotXDXDXD jókat lehet rajta gonoszkodni:D(bocsi a képen a csúnya szóért, neten találtam:D)

Na szóval:D Pénteken nem volt angolom, ezért átaludtam a délutánt:D írtam volna már? aztán este éjfél után tudtam csak elaludniXDreggel mert keltem, mentem át disznóölőbe:D az ebéd tök jó volt=D:D tökre aludhatnékom volt egész nap>.< aztán du. elmentem misére, majd gépeztem...irtam tová ficemet:D
Ma felkeltem 9kor, megirtam a leckét, matekot is, majd ebéd után akkorát aludtamXD fél kettőtől ötigXD szal most 3 nap alatt többet aludtam sokszor, mint máskor egy hét alattXD
és miután felkeltem belelestema tvbe*-*és...megláttam egy oan szinészt aki rohadtul de nagyon hasonlit Siriushoz a BnS ficemből*-*áááh*-* a Cobra11ből Tom Beck*-*és ááh, de hasonlit*-*mmint arcra meg szemre leginkább:D dee a ficemben a haja más...egyrészt röviden rövidebb, hosszabban meg hosszabb*-*de hát ez van:S:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése