2010. február 1., hétfő

Februáááár egy=)

Nnna, mivel most új hónap, legelső nap, ezért csak köll mán nekem is irnyom vmit=)

Szombaton bementek Sopronba, visszavittem a könyvet a rajzórára, a tanárnak emgmondtam 3x h nem maradok, dolgom van, de 3x akart nekem helyet csinálni a rajzoláshoz...XD
Majd elmentem boltba, előtte postára és drogériába...
Aljas tervemet már megszőttem, az előkészületek már folyamatban vannak:D deeee még pár napig titok az egész^^

Tnap semmi extra nem történt...
Szombaton mise után meg tnap késő du. lementem keresztlányimékhoz, utcavégre, és mindkétszer nem voltak otthonXD azért lolzXD

ma meg tök gyorsan telt a napXD 5. óra után megint bolt, Berzsenyi, drogéria, bolt, Viki...mert elvittem neki a leckét...=)

most oan komolyabb témám nincs is.....jajj, b@sszus, jövő hét ienkor már túlleszek a vizsgánXD dejóleeeszXD:)

ismét szeretnék Succ-kunnak sok boldog szülinapot kívánni=)
asszem mára ennyi:D jóéjt^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése