2010. január 29., péntek

Színház, péntek, miegymás

Ajjj, emberek, mekkora jó volt a színház*-*
Arthur Miller: Édes fiaim
ajánlom mindenkinek, mert egyszerűen nagyon jó a dráma és nagyon jól is adtál elő, és ááá ott volt Viczián Ottó *-* és ááá...=D Tnap hazaértem hullafáradtan, ezért nem irtam rögtön ide a blogbaXD de azért még feljöttem mösönre:D és ma tudtam meg, h ott volt Fáy Miklós is >.>...banyek>.<.....:SXP a mai nap meg oan volt, mint máskor: full unalmasXD de full gyors, nagyon is:D alig csiáltam vmit>.<>.<>>.<.<...deee majd az ismeglesz:D hiszek magamban, h képes leszek megcsinálni, így no para és jó lesz:d nemtommiért, de a magam lenyugtatásában vok a legjobb=) akármi van=)legalábbis eddig "íííígy van":D:D:D rajzérettségi is még töprengés tárgyaXD no meg az iskolabál is:S egy hét mulva lesz ienkor, és még mindig vacilálok, h elmenjek-é:S:S:S most töltöttem le Bleach mangát, a mult hetit meg az ehetit egybeolvasom,d e már szeretnéka ficembe is irni, csak sosem jutok el odáig>.<
és egy tök jó szám zárásként: Korn - Forsaken
"You see I cannot be forsaken
Because I'm not the only one"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése