2010. január 12., kedd

2in1->Bocs, Bócsán:D

Ehh, de régen írtam, b@sszusXDXDXD

Pff.... Hétfőn szokásos majd' bealszom hangulat suliban, fizikán doga, törin-magyaron élve halás, ofőn-matekon beszélgetés mindenről, tesin talajtorna... Hülye hátrabukfenc, soha nem fogom tudni megcsinálni>.<
Este....nos...már nem emlékszem, hogy mit csináltamXD De semmilyen érdekes dolgot, arra emlékeznék...XD

Ma 5 jegyet kaptunk magyar-töri tanárunktól>..< Ééééééés lehet, h meglesz az 5ös nyefiből:D:D:DReméljük:)
Ma megvertem...izéé....megfenyitettem az egyik osztálytársamatXD Aki ott volt, az tudja, nem akarok erről itt beszélniXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
Ma mikor felkeltem, totál bevettem magamnak, hogy szerda reggel vanO.o És egész nap szerdásan éreztem magamO.o
Ma tizóraira ettem egy akkora almát, hogy csak na:D Barom osztálytársam meg egy banánnal telefonált>.>...
Egyik szünetben majd' szétfolytunk, annyit röhögtünk csajokkalX'D
Tájcsó adott ma egy feladatot:D Remélem teljesiteni tom:S

...Nos, úgy tünik h ma több dolog történt, mint tegnap:D
Úgy tünik most csak ennyi:DPás^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése