2010. január 8., péntek

How an interesting day was it>.>...

Na hali^^
Ma reggel felkeltem, megettem egy fini käsekrainert, elindultam a buszra, ami most szokásával ellentétben 2 percet sietett, tök jól elértem, éééés még helyem is volt^^

0ikban, angolon hallási utáni szövegértés dogát irtunk----____----.... Tixar lett, de tényleg, az egyik érthetetlen volt, a másik olyan feladat, amit még nem is csináltunk, megint másikban a nő nyammogott---____---... 3-4 között lesz>.>...
Bioszon kiosztotta a nagydogát a tanárnő - azt mondta, h "lájtosan" osztályozott, ehhez képest az osztály harmadának 2-1 lett>.>... Amit furcsálltunk, hogy most nem voltak pontok, csak a jegy, meg pipák vagy nem pipákOO.oo Olyan dolgokat kérdez, ami - állítom - emelt szinűO.o És mostanában eléggé ilyen ez a nőO.o
Matekon most már 5en voltunkXD Beszéddel szintén eltelt a harmada az órának-> tök szeretem:)
Töri az úgy jó volt:) Utolsó óránk, 4ikben, a német meg elmaradt, és húztunk haza, mint állat:D:D
Már délben itthon voltam:D:D És du. tovább olvastam(4 órán keresztül) az eclipset^^" Aztán jött Jenci(különangoltanárom)

Du. még ebéd közben ki akartam irni dvdre a Star Trek filmet, a tavalyit és az Underworld-öket... A ST és az UW 1 sikeredett, de error lett hirtelen, és megállt a genya>>>.>>>>>:@:@:@

Különangolos tanárom meg előbb ment el. Február 7-én nyelvvizsgázom, az irásbeli meglesz sztem tutira, már csak a szóbelire kell gyúrni... Szerinte igen jó vagyok társalgásban is, folyamatos, bőbeszédűXDXD

És holnap végre aludni fogok!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése