2010. január 6., szerda

Nnnnnyaaa:):):)

:)
Nya, megint meggyüttem^^
Ma olyan álmos, lassú és fárasztó napom volt, hogy nem tudtam életben maradniXD Minden olyan homályos....XD
És aludtam is egy kicsitXD Bólintotam 2x negyed órátXD Jólesett:)

Ma regel a buszom a kiírt 6.56, és a megszokott 7.01-es indulás helyett negyed 8kor indult>.>... A bérkezés: a kiiírt 7.40 és a szokott 7.30 helyett 8.00XD
De némettanár elnézte:)(ő is bejárós:))

Ma fizikán majdnem megszakadtunk padtársammal(bnőm)XD Elkezdett óra közben ő azzal vacakolni, hogy a rottringját beleszúrta a radírja közepére, és úgy görgette jobbra-balra. Mikor egyszer lejött a radír, akkor én böktem bele a tollamat, és azzal kezdtem ugyanúgy csinni, mint ő... Csak hogy nem akartam a "szokásos" módon megszabadítani tollamat tőle, ezért elkezdtem lóbálni. Egyszercsak a radír elszabadult, pattant egyet a padon, átugrott bnőm felett, egyenesen a hátunk mögéXDXD Mindketten felhorkantottunk a jelenettel, és alig birtuk visszatartani a röhögésünketXD Kivételesen aludt az osztály, így mi voltunk kivételesen a leghangosabbakXD

Ma meg nem mentem suli után egyenesen haza, mert dolgom volt, de közben aludtam isXD Mikor a buszra siettem, ÉPPEN elértem azt:D:D:D tök jól kiszámíthattam:):):)

Egyébként szilveszter napján beléptem a lovehunterba iwiwen...azóta 16 ember igenelt le engemOOO.oooo(de amugy lolXD)

Tegnap angolon szóba került az 'agyrázkódás' szó... A tanárnő megígérte, hogy megnézi majd, szokott ienek után nézni, múltkor az újraélesztést nézte meg nekünkXD
Tehát ma megkérdezte csoporttársam, hogy "megnézte-e a tanárnő az agyrázkódást"...
Erre a tanárnő*rövid gondolkodási szünet után*: "...van egy olyan film?"

Na de további szép napot/estét mindenkinek, köszi, h idepislantottál:)
Arigatou^^

1 megjegyzés:

  1. Ehh Gitta ma én is aludtam 1 töriórán a 2-ből xD Dekirály mert 5ösleszek félévkor :_D Vagyis reméljük X'D

    VálaszTörlés