2010. január 19., kedd

Vazze, a címet mindig lehagyomXD

Nos, miután elolvastam Bócsánom kettő, és Xelinem egy új bejegyzését, és kommenteztem őket, majd láttam h nekem eddig bizony csak egyetlen egy, árva kommentem van a blogomba, ezt igy most leirtam:)
Küldött Tájcsóm pár napja linket a bash-ra.....hát besz*rtam, de télleg, mekkora állatságok vannak ottXD
Tehát, vasárnap irtam utoljára... Az órarend az úgy-ahogy jó, hétfőn csak 5 órám volt. Reggel, mikor felkeltem, szokásosan hümmögve, nuku hanggal köszöntem reggel, majd egy ismerős dallamra bukkanva hümmögéseim közepette, elkezdtem kenny-sen előadni a star warsból a dart weder indulót=DMajd egész nap tök jó hangulatban voltam:D A hó és az utak miatt el-vissza csúszkáltam reggel, itt-ott-itthon hagytam dolgaimat("Tanárnő, van egy olyan érzésem, h otthon hagytam a cuccom..."=D), meg elfeledkeztem a dolgokról, sötöbö, matekon majd behaltam, annyira nem értettem semmit sem, de.... várjunk, az ma voltXD
Szal tnap elmentünk apummal(!) venni 1-2 dolgot. Ugye van a lila ruhám, és ahhoz már réhóta akartam venni egy pamutszerű v műszálas fehér, garbós felsőt, és most sikerült:)és tök jó hozzá:D de mivel az impresszióban 1et fizet 2őt vihet akció volt, ezért választottam mellé egy tök kirics szoknyát is*-* és utána elmentünk képkeretezőhöz és letétbe helyeztük az egyik pasztellképemet keretezésbe=)
éééés emiatt nem tom, h mit vegyek fel jövő hét csütörtökön színházba>.>...
ma meg tök fáradtan ébredtem, buszon próbáltam aludni, de mikor épp aludhattam volna egyet, először az életemben egy jót (a buszon), drága ex-oszttársnőm, Rita drága felkeltett Balfnál, h mit jelent a carry angolul.... és utána meg ő aludt be!!>.< soxor="))">.>....
pedig a hús az élvezet:3
tök hulla voltam egész napXDhazaértem, kajoltam, tanultam és jött Jenci, az angol'tíccsá':D tök feldobta a maradák napomat, tök jól dumáltunk, megint megdicsért, h a szóbeli az jól megy=) jó a beszélőkémXD
hnapra azt terveztem h stréber leszek, és jelentkezek felelni angolon, mert ugye én közben megkéreckedtem vizsgára készülödni, a tanárnő meg ott izél, h kinek kell felelnieXDés nekem is kéneXD de most nem, mert ugye a vizsga...de most ezért mondom, h stréber leszekXD
hnap hittan... jesszompepim....meg nyefi, az úgy oké, matek az ájj, lehet h irunk, tesin meg nemtom...pénteken elmarad, azt tom, mert a tanárnő elmegy sielni=):)
bakk, be kell fejeznem a matektétel kidolgozását hnap>.<>.< deeeee szerencse, h rövid:)
am meg még mindig hezitálok, h rajzból érettségizzek-é....de asszem fogok, olyan 60-70%... ma bevittem a tökjó rajzomat, amiről asszem már irtam, és kifaggatott, mintha érettségi lenneXD deee sztem jól helytálltam:)éés lediktálta majdnem az összes követelményt a szóbelihez a portfólióba.... asszem csinek egy újmodern makett-szerűséget*-*
deee még sok minden lenneXD most irnom kéne vmit a BnS-be, deeee szundiznom is kéne, mert hnap oan leszek, mint a mosott kaki=)szal passz=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése