2010. január 15., péntek

Hosszú de gyors péntek...1. rész

Na, megint megjöttem, tessék örülni:P
Ma reggel tök kómásan egyszer csak azt vettem észre, h vagyok a buszon... Szinte fel sem ébredtem rendesenXD Mjad 0ikon gyakorolgattam nyelvvizsgára, majd bioszon elvoltunk, matek...>.<.... Töri az úgyahogy elment, megint, röhögtünk azért párat, és felcseréltük a placcunkat padtársammal.... Hihetetlen, mire ide jutok az estére, minden lényeges dolgot elfelejtek!... De arra megint rájöttem, mhogy eszméletlenül tapló, agyoniskolázatlan és tahó emberek vannak az osztályunkba, akik teljesen nem törődnek mások érzéseivel, főleg ha a nemtörődöm az fiú és ha az érintett egy lány. Nem képesek felfogni, hogy ha csak viccelődni akarnak, ha csak poént gyártani, piszkálni, b*sztatni a másikat, nemigaz, nem fogják fel, hogy az mennyire fájhat neki! Jelen esetben nem rólam van szó, hanem bnőmről, őt innen láttam, hogy egy kósza kérdéssel feldúlta az a köcsög illető, de egy olyan kérdéssel, ami tök hétköznapi, mégsem azárt kérdezte, h mer csak, hanem hogy lejárassa őt. És erre még rásegített az a nagy csend is.... Meg a többi, nemcsak fiúk, hanem lányok is, gyűlölöm a fajtájukat, gyűlölöm, hogy nem képesek észrevenni, hogy másokra vannak utalva, hogy nem ők a világ közepe, hogy mások között élnek, és bizony semmi érték sincs bennük... Semmilyen érték, mind üres tapló álalt, aki csak a pillanatnyi élvezet, poén, cikizés, mások megalázása stb kedvéért él, ezekért a semmis, lényegtelen, felesleges, kellemetlen dolgokért.... Bárcsak visszakapnák mindazt a sok tapló, gyűlöletes dolgot, amit adtak másoknak! És bárcsak ROKKANNÁNAK BELE, HOGY MILYEN ÁLLATOK IS VOLTAK!!!!!!! Gyűlölöm őket, a fajtájukat, irritálnak minden egyes lélegzetvételükel, és csak azért, mert nem képesek a másikat észrevenni, becsülni, főleg úgy, hogy az az illető semmi rosszat sem tett velük, sőt sokszor inkább a sértettnek lenne indoka arra, hogy ilyesmiket tegyen! Leginkább ez így van! Aki legjobban megérdemelné amit másnak ad, az mindig..... Nah inkább most hagyom abba, és folytatom a napom..... Tehát németen dogát irtunk, du hazajöttem, elmentem kondiba, hazajöttem, angoltanár... esélyem már van szerinte a szóbeli tűlélésére sikeresenXD....és meg itt vok... Egy hülye muslica mindig itt repked a monitor előtt és sosem tom leütni>.>....
Jövő héten kedden is lesz külön angolom...
És most kezdek még egyet, mert nem fért ki....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése