2010. január 26., kedd

Még mindig semmi 5let a cimhezXD

Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááásíííít=)
Hulla vokXDde azért a buszi félkóma, az segít át szundis napjaimon=D
Vasárnap nem csináltam semmit=D aludtam., felkeltem, ettem, "tanultam", gépeztem, aludtam....
tnap d.e. csak öt órám volt, elvittem az educatios kiskockámat, h szórakázzunk véle>=Dmatek olyan volt az elműlt pár óra, mintha hiányoztam vna:S igaz, h mult csütörtökön ofő hazaengedett a hó miatt, s duplaórán nnem voltam, és leckét is csak vasárnap kértem el, de elfelejtettem megirniXDmajd elfelejtettem tnap leirni, h mi volt a lecke, és ma volt min meglepődnömXD
...és a 6ikban áthuztam a Berzsenyi gimibe, nyelvvizsgást cuccost intézni...
nem nagy izé,d e először nagyon kivoltam tőle, mikor pénteken kaptam egy emailt a nyelvvizsgakp-ból, h menjek fel Bp-re vizsgázni...>.>....olyan krva mérges lettem, h az hihetetlen...de aztán megbeszéltem anyummal/házi angoltanárommal(igen, őt a szekrényem fiókjában tartom, minden pénteken előhúzom, oszt kiengedem játszani), h majd megoldjuk.
És tnapbementem Berzsenyibe, ahol nyelvvizsgázni akarok, és az iskolatitkárral elintéztük a dolgot...volt minden: telefon, net, fax - mint segitségek=D de hurrá, sikerült, elméletileg, nekem megmondták már csak annyi a dolgom, h megjelenjek a vizsgán=D
Tnap hazaértem, ettem, "tanultam" és megpróbálkoztam a kiadott irodalomleckével: az Ady kötet részleges tanulmányozásával. Sok jó vers van benna, amik megfogtak:
Megöltem egy pillangót(>=D)
A nagy Pénztárnok
Anya és leánya
Ezek tetszettek leginkább, de az utolsó, az nagyon megütött....Majd meg kell egyet tanulni csütörtökre, majd vmeiket kiválasztom, és az lesz:P Jókat írt ez az Ady=)*ééés eszébe jut, h Ady Endre utcában lakik*=DD
A másik meg: Radnóti Gyökér c. versét kell elemezni nyelvtanra...az nagyjából megvan, már csak át kellem irni, és ok lesz:)
Tnap este vmit annyira meg akartam jegyezni, h majd leirom, de elfelejtettem, h mitXD Talán azt h Tájcsóval dumáltunk a készölődő site-ról, vagy h nemtomXD
ma első óra előtt elmentem Peresztegi Pékségbe...(amugy tudtátok, h Pesten az Asztóriánál van egy Lipóti pékség?OO-oo)170 volt egy sonkás pizza, de ami a poén, h paprikadarabok voltak benne!!!!!!!O.O kakaót meg vettem büffben>.>...XDaz a mussz=P
Az elmúlt pár napban egy másik simmában voltam suliban, és ami furcsa volt:
1. nem megy bele könynen a nadrágom szárának az alja
2. nem csúszkálok benne
3. nem fagy benne össze a lábamOO.oo
Ma meg....bioszon rajzoltam egyet, Velary-val próbálkoztama ficemből, de rájöttem, h rohadtul hasonlit egyik oszttársamraOO.oo de azért jó lett:D a szájával csomót vaczakoltam>.>...ezért nem figyeltem én óránXDnemsoká meg nagydoga, de mind1XD
rajzfakton meg éretségit oldogattunk...tök jó volt=) ofő meg rajztanárom mintha....rá akarnának irányítani az idei rajzérettségire...bár még nemtom, először a nyelvvizsgán legyek túl, utána még van egy hetem, h eldöntsem>.>...(a többmilliárd $-hozYD) apum meg mondta, h Kínában meg betiltották a vezetőkXD
banyek, még mindig január van>.<....de már nem sokáig...ááááááááááá>.<
MA MEG VÉGRE ÍRNI AKAROM A FICEM!de nem tom, mert jön Jenci, "máj inglistíccsá">.>....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése