2010. január 2., szombat

Szilveszter, filmek

Mivel tegnap nem nagyon akaródzott, ezért most fejtem ki^^ Ne számíts olyan hű de nagyon alaposra^^" Tehát szilveszter, este negyed 7, anyum épp kelt, hogy vendégségbe megyünk>.>...igaz, hogy előtte tudtam már, hogy elmegyünk rokonékhoz, de azt nem tudtam, hogy mikor. Személy szerint drága kis falum tűzijátéka(22 óra) után akartam elmenni hozzájuk^^" De elmentem így korábban. Volt vacsi is, és naggyon teleettem magamat>.< Finom volt, de kicsit borsos és csípős>.< Alig bírtam felkelni:SXD
Majd rokonomék kutyáját bizgeráltuk szegényt, egész este, közben felmentem laptopjukon msnre, meg minden... Szegény palotapincsiXDXD Mindez után közösen felmentünk a tüzijátékra, ahol volt forralt bor és tea. Én inkább teát ittam, mert forraltbor...nos...az....*blöe*:) A tüzijáték szép volt, utána mentünk haza, és éjfél előtt két perccel leesett nekünk, h mindjárt 2010...O.o Elénekeltük a Himnuszt, koccintás, majd virsli, amiből kettőnél többet nem lehetett megenni, mert annyira telivoltunk>.< viszont volt egy rahedliXD Kettő után hazaindultunk, majd én még voltam olyan galád, hogy egyik ismerősömnek buékot kívánjak, így felmentem msnre, de ő már nem volt fent, így inkább irtam egy sms-t, de egyik számot rosszul irtam beXD Fogggalmam sincs, h hova mehetettXD Majd szunya....

Reggel 9kor csengett mobilom, ugye, újév miséje, az kötelező (lenne) mindenkinek... Délután folytattam a nekilátott házidogát, de össz-vissz 209 szóig jutottam>.>... Nem tudom, hogy lesz ebből 3 oldal, egyenlőre még cél a kettő...XD

Délután tesóm bejelentette, hogy övé a gép, majd jöhetek olyan 4 körül(kösz>.>). De a jó oldal az volt, hogy megnéztük a 2009es Star Trek filmet:) Igen jó volt, szerintem, nemcsak a látványvilág, hanem a történet is*-* Ajánlom mindenkinek... A főszereplőt játszó Chris Pine(aki James T. Kirk-öt játszotta) pedig fekete ruhában hasonlit kicsit Robert PattinsonraOO.oo, de nagggyon naggyon kicsitXD(bár az eredeti J.T. Kirkre is nagyon hasonlit*-* a jelleme meg iggen odab*...). Uhura-t meg az a Zoe Saldana játszotta, aki az Avatarban Neytirit(érdekes volt most őt nem kékben, hanem sötétbőrűként látniO.o'). De a sztori, az fantasztikus volt, a transzportálás megoldása meg vmi eszméletlen durva volt*-*. A térváltás meg áááááhO.O
Star Trek powa:P:P:P

Underworldot is megnéztem tegnap, az egyes részét. Éééééés drága hazánkban forgatták ezt^^ Örültem neki:) Amit a legszebbnek találtam benne, az a vámpírok szeme volt*-* Szép kééééék*-* Már régóta meg akartam nézni, láttam belőle részeket is, igaz, de én így akartam:) És ehhez nemtok mit mondani még, egyszerűen jó volt:) Bár a végén a főszereplő Michael Corvin(magyarosan sztem Korvin MihályXD) eléggé furcsa lénnyé ment átO.o Kicsit ronda volt sztem>.< Na de azért jó volt^^

A házidogát viszont tovább kell irni... Kívánjatok nekem sok szerencsét!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése