2010. január 3., vasárnap

Egy kis gyors bloggelés:)

És véééégre, befejeztem a házidogát, még a kiírását is! Huráááá!! És több lett, mint két oldal!! Igaz, hogy az egész a realista karrierregényekről szólott, mégis a végén a romantikus Michael Ende idézetét böktem oda^^"
Holnap suli...nemakarokmegintkoránkelni*ááááááááá* Meg bérletet is kell vennem, szóval holnap beérünk vagy 7.55-re>.>...De nem baj, mert első óra fizika^^
Aztán magyar, amikor beadjuk a drágaságainkat... majd töri, ahol tz-t irunk>.< majd of, ahol nemtom h mi lesz>.< majd matek, ahol végképp nem tom még azt sem, h éppen hol tartunk>.< Majd tesiOOOOOO.oooooo jesszom, drukkoljatok, hátra bukfenc sosemment>.<
Most csak gyorsan írok, hogy lejegyzeteljem a főbb dolgokat, ezért elnézést is kell kérnem, ha kicsit több az msnes rövidités, stb, mint általában itt, nálam...
Most apum épp a Waterworld-ot lesi a tvben, én meg néha rápislantok. De nehéz lesz visszaszokni a suliba>.<
Szerdáig meg kell fűznöm bátyámat, h vigyen el AvatarraXD Megint meg akarom nézni, méghozzá moziban, mert letöltve nem olyan szép és jó>.<
Ma amúgy nem néztem semmilyen filmet, du. csak összefoglaltam a töri...lazán 6 lecke, és tök könnyű:D:D 1711-1809...*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése