2010. január 7., csütörtök

Depi, tesi és miegymás

Vééégre, holnap péntek!*-*
Ma délelőtt eléggé szar hangulatomban voltam. Ahogy egyik ismerősöm nevezte "rongy-állapot"...Ha akkor tudtam volna írni vmit(blogot, v vmit), akkor teljesen leirtam volna, hogy mit érzek, gondolok, stb...De most már nem tudom>.<
(Egyik-v.egyetlen?- hozzám legeslegjobb bnőmmel beszélgettem szünetekben, erről-arról, rengeteg sok mindenről. Ő is sokat változott 9. óta, de sajnos mások még mindig ugyanúgy tekintenek rá, mint két éve.)
Én viszont eléggé leramatyolódtam azóta lelkileg....
Na de mind1.
Szép, vidám dolgok mégiscsak jobbak:)

Ma tesin nagyon lol voltXD A bemelegítések alatt eléggé elememben voltam, sőt utána is:D Elkezdtünk kosarazni, és tök jó volt:D Majd elkezdtünk röplabdázniXDXDXDXDXD Akkorákat bénáztunk(de leginkább énXDvhogy túl kicsi volt a pálya, és túl idegen a labda repülési íveXD), és a legjobb, h mind röhögtünk magunkonXD:D Már örültünk az egy pontnak isXD legtöbb, amit szerezni tudtunk, az 4 voltXD Jól elvertek minket, de nem érdekelt túlsásgosan, mert jól éreztünk magunkat, nevettünk annyit, h csak naXD

Tesi után(5-6. óra), dupla óránk volt - matekfakt(-.-). Szokásos 7 emberke helyett csak 4en voltunk... Mint a rééégi szééép időkben:D:D:D Szokás szerint többet beszéltünk, mint feladatot oldottunk:D
Volt szó mindenről, leginkább az educatio kiállításról. Jövő héten szombaton mennénk, vonattal, de én még nem tudom, hogy elmenjek-e. (Ha elmeek, akkor fussunk össze "véletlenül":D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése