2010. január 17., vasárnap

7vége

Nnnnna, vééégre eljött a hétvége...és én nem aludhattam sokáig, mivel az év első rajzórájára elmentem a gyikba...és sikerült befejeznem a rajzom!!*vííí* tök jó lett*-* majd ha be lesz szkennelve, felteszem:)

Mise után bekapcsoltam a gépet, erre tesóm nem odaül?? majd mikor meg elmegy onnan, anyum ül oda>.>.... 6kor értem haza és fél 9kor tudtam leülni a gép elé>.>...

Ma végre kialudhattam... volna magamat, de rémálmom volt>.<
Kos-Kakas:
Egész személyiségedre a harciasság és a tettvágy jellemző. Sorsod alakulása attól függ, hogyan tudsz bánni ezekkel az agressziókkal. Ha emberbaráti tevékenységet végzel, mint például gyógyítás, képes vagy a legmagasabb csúcsokra törni. De ha nem mennek a dolgok, pokollá teszed a saját életed és másokét is. Ha magadba fojtod, agresszivitásodba belebetegedhetsz, vagy önpusztítóvá válhatsz.

Bár nagyon szenvedélyes vagy és alapvetően gyengéd, gyakran azt gondolhatják rólad, hogy kötekedős vagy és nincs humorérzéked. Ez azért van, mert gyakran viselkedsz gorombán, nyersen, őszinte vagy és nem mindig vagy kellően udvarias. Sőt, akkor vagy a legesetlenebb, amikor megpróbálod megkedveltetni magad másokkal.

A szerelem felvillanyozhatja, de tönkre is teheti életed, mert szenvedélyed és érzelmeid nagyon erősek, bár csak lassan alakulnak ki, vagy mutatkoznak meg. Boldogságod útjában csak heves féltékenységed áll, ami még a korral sem múlik el. A szexualitásod igen erős és szükséged van arra, hogy levezesd szexuális energiáidat, különben szenvedélyed ellened, és mások ellen fordulhat. Ha nem szeretnek, vagy nem fogadnak el, az teljesen kikészít. "

Nagyon dúO.o...A leguccsó mondat a legigazabb rám>.<....
ma du tesómmal tök elvoltunk:D Osztrák Star Trekes újságot lesegettünk, elmagyarázta, h csinál beépitett szekrényt a szobájába, stb... majd elmosogattam, felmostam, és...gépeztemXD
Felmentem chat.hu-ra, és bakk, milyen fejek voltak márXD Ismerjük már gondolom a "szia,kor,név,honnan?"-okon kivül, a camozókat meg az RL-t követelőket isXD
Akkora ...-ok voltak, hogy az kéxXD Jót röhögtem rajtukXD

Megtanultam végre mindent, hnap kezdödik az első új órarendes hét....jesszom pepim...
Hnap lenézek impresszióba, egyet fizet, kettőt vihet akció van, de lehet h utána megint benézek a kondiba...Szerencse, h csak 5 óránk lesz*vííí*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése