2010. január 5., kedd

Egy kis keddelés^^

Eyo-meeeen:D

Nyaaa, ma is sikerült gép elé kecmeregnem:D De hát vééégre valahára:D Tnap óta nem is voltam fent>.>...XD
A biosztz, nos az jól sikerült. Megmondtam, hogy csapatmunka.... Részleteket nem mondanék:D

És elkezdtem olvasni az Eclipse-t...*előkap egy baseballütőt és visszaütögeti a köveket, a virágokat viszont elkapja*... Tehát, elkezdtem. Igazából nem voltam sosem annyira nagyon Meyerért, sem Edwardért, kül is, Jake-t jobban bíromXD És nem, nem visítottam a New Moon premierje előtt a Cinema City előtt a plázában>.>...
Tehát, elkezdtem. Amit mindig is bírtam azért Steph műveiben, az a részleges humor(sakkjátszma-->aki olvasta, tudjaXD) meg az iróniák. Meg még pár dolog... De nem vagyok nagy fanja>.>...
(Én jobban szeretem a saját ficeimet:PHa ismeretlenként olvasnám őket, akkor tuti, h jobban tetszenének, mint a csillogós-vámpírkák:D)

Az osztályom egypár értetlen, agyoniskolázatlan tagjából már fullra elegem van, hajszál fog el mindig attól, hogy ki ne törjek, amikor embertelenkednek(->szép kimagyar fejezés)

Ehh, elfogyott az ihletXD Úgy tűnik, hogy rövid lett^^"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése