2010. január 27., szerda

Mai nap...mily találó:D

Nos, maa szokásos semmi történt=D Kivéve annyi, h tesi elmaradt, és volt egy lyukas, amin mateklecót csintemXD

ééés hnap színház*--* (végre kitaláltam már, h mit veszek felXD) Arthur Miller: Édes fiaim...és benne lesz Viczián Ottó*-* már mikor ősszel volt a Komámasszony, hol a stukker? c. darab, abban is játszott, és Xelinemmel őt figyeltük végig, ahogy a szünetben kiderültXDkülön-különXDde együtt=D mégpedig azééért, mert ős Sebzett(FMA) és L(Death Note) magyarhangjai*-* annyira birom a hangját, olyan kellemes, mély és....áááá és tök jó=3

Ma busz hazafele, tömött, mmellettem kisgyerek anyukájával áll, míg én ülök(>=Dszegény bejárós deják minden nap másfél órát utazik, és a félévben egyszer beutazóknak nem adja ám át a helyet>=D), na tehát és a kisgyerek(3-4 év körül) megszólal, miután megálltunk Kópházán: "én tudom, hogy miért meghy így a busz, azért mert be van rúgva!" - mondá vala arra, hogy a busz "kileng", ide-oda imbolyog menet közben, hála a perfekt utaknak....ésmikor elindultunk döcögve, akkor megint felszóltla: "na, megmondtam"....banyekXD
anyum szerint amugy én is sokat beszéltem buszokon ennyi idős koromban, mikor mentünk vmerre:Djó hangosan és jó cikis dolgokatXDXD

hnapa nap húzós lesz: matekfakt után 15.30assal haza, ami negyed 5 után ér be hozzánk, szal késéssel, ahazéréssel együtt köbö fél 5re érek be a szobámba, de szerencse, mert bnőmék visznek be=) itthon ne hagyjam a szinházbérleteinket>.>...XD

ma kicsit szar hangulatban voltam közbe-közbe, de amugyba nemnagyon, vagyhát nemtomXD letisztáztam magammal, h egyes emberek mienek, h viselkednek velem, másrészt, h én milyennek tartom magamat, hogy érzek magam iránt(ergo mennyire rühellem magamat=D)

amugy meg tnap nem jött az anglotanárom, meeert beteg és meg is csúszott>.< majd szombaton jön, amikoris még Sopiba is meek megint... rajzórára=)

és végre el kéne döntenem, hogy érettségizek-e rajzbólXD és beszivtam, mert angolból a mostani tanárom fog és ő...nem éppen rózsás sztem^^ bár bnőm nővére nála vizsgázott, és jófej volt vele, és a másik tanár sokkal rosszabb, szal tökjó^^"nemtomh mivanXD
banyek, és hova meek továbbtanulni?XDXDXDXD
osztálytársaim beszélgetése(ma hallottam, educatio után volt, asszem)
-Hova mész?
-Haza.
-De továbbtanulni....
....ja és eszembe jutott, h azt is el kéne döntenem, h megyek-e Orsolya-bálba...(de nemhiszem, h lesz belőle vmi, mindig is útáltam az ien sokemberes vackokat....)

nnna, ahhoz képest, h mien tökátlagos, unalmas napom volt, és semmire sem emlékeztem, ahhoz képest....elég lett ezXDna mára jó10*, pás^^

*jó10=jó8+ÁFA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése