2010. január 23., szombat

Bp, Educatio, Boszi-chan, driftelés*-*=)

Nnnnya, most elmondom a mai napom:D ill mi mást mondanék=) a tnapit nem akarom, elég ideges lettem a nyelvvizsga miatt estére...Na de mind1^^
Éééééés 11-12ik évfolyam egy része ment ma educatiozni Bpre:D
Ma reggel fél 5kor keltem>.>.... Odafelemenet 5 őzikét láttunkXD Mmint a kocsibólXD
Vonaton meg szunya volt, meg punny...odaértünk, összekapaszkodtam ag-sek közül (Dóra, Noémi, Orsi) és oan jó volt=) Elsétáltunk a Keletitől a Nemzetiig, ott burger kingben lement egy kv, majd utána Nemzeti Múzeumban úgy kellett Orsit magam után húzni:) hiába no, én is ellettem volna, ha fél óránál kiscit több időm vanXD=)
Majd utána metróóó*-*életemben először metróztamXD hállelujja nem volt tömegXDmi töltöttük meg a szerelvényeketXD oszttársaim egy része végig KFC-ért nyavalygott>.>...persze a "Hugom" isXD
majd jött a Syma csarnok*-* annyi minden volt, h azt sem tudtam h mi hol vanXD inkább szakok fele próbáltam lesegetni, de minden intézményes volt>.>....tehát szakokat alig találtamXDmég szerencse h lehetett netezni, felmentem felvi.hu-ra és ott lestem a szakokatXD
volt egy kisokosom egy térképpel, egyetemek nevével, jell-ikkel=)Szandinak hoztam PTE-s tollat, meg magamnak isXD nééégyszinű voltXD meg kitűzőt:D meg amit találtam:D
leginkább 3 teljesen különböző dolog felé csoportosult a figyelmem: a legkevésbé az államtudomány, v mi, de a legelső két helyen, ahol vacilálódok:
- pénzügy és számvitel, v vmi ehhez hasonló cuccos
- művészet....és ezzel kapcs is a képzőművészet... de a Moholy-Nagy ME nem volt>.<
majd összegeznem kell a látott/hallott/csórizott dolgokat/prospektusokat és utána kellene vhogy pályát választanomXD még van köbö egy évem=)
Meg volt érintőképernyős asztalka, ott puzzle-sztam vmi csáveszokkal:D meg tetrisz-szerűséget is nyomtunk:D:DMeg csóriztam egy fehér dobókockátXDmeg csomó mindentXD
...és a Syma utána visszametróztunk a keletihez...
bementünk a burger kinggel szemben lévő mekibe, egy kupont felhasználtam(mint ahogy aznap szinte mindegyik oszttársam csinált a nap vmely szakaszán), és áááá Bócsánom hív, h mivan*-*már akk is hivott mikor educationáltam=)
és röviden tömören nem metró, hanem talXDmegetettem:P:PXD tök jó volt=) nem tok többet mondani, túl fáradt vok:D:D:D
*-*=) olyan volt, mintha már többször találkoztunk volna, vagy nemtom=) nemtom h mire számítottam, de annál tuti h jobb volt=)
majd utána sietnünk kellett vissza Noémival és Dórival, majd vonat, hazafele meg egy csórizott noteszba kezdtem ficet irni a csórizott PTE-s négyszinű tollalXDXDXDXDBnS-es*-*=)
majd miután megérkeztem, tesóm jött elém(hoztam neki maradék mekis krumplitXDörült neki:D:D), utána gooo rokonékhoz, aztán ott kaja, pia, aztán hazahozattam magam és itt vokXD
mikor hazahozott tesóm úgy parkolt le a házunk előtt a jeges úton, mint a filmekben, úgy h driftelt és befarolt úgy, h megfordultunk 180°-osanXD tök klafa volt:D:D
meg mielőtt mentünk vna rokonékhoz lehajtottunk a focipálya mellé és ott is ment a driftXD rokonom szeginy h be volt parázvaXD én nem, tök jóóó volt=):D:D:D=D
jhaaaaaajjh, tök jó napom volt=) és na:D

2 megjegyzés:

  1. Annyira poén volt Educatio - vagy, ahogy bétám mondaná: Edocatio. XD
    És köszi, hogy megismertettél Bócsánoddal, nagyon jól éreztem magam. :-D

    VálaszTörlés
  2. iiiigazigaz:D:Dés énis tök örülök, h személyesen is láthattam=)

    VálaszTörlés