2010. január 4., hétfő

Tixar nap...

Első nap, visszatérés a suliba.. Rögtön szívás>.<
Megírtuk a töri tz-t, és az viszonylag jó lett. Majd következő órán a magyar-töri tanárunkat kiakasztotta egy pár agyoniskolázatlan vadbarom az osztályból, mert állandóan jártatták a pofájukat, így a tanárunk kib***ott velünk, dogát íratott, olyan anyagból, amit uccsó héten vettünk szünet előtt, és akkor én épp nem voltam, még csak meg sem tanultam!.... De azért 4es meglesz, reméljük>.>...
Végre örültem, h kitűnő leszek irodalomból, erre ez....pff!>.<

Ofön felmerült valamilyen educatio kiállítás megtekintése, Bp-n...Majd meglátjuk, hogy mi lesz...
Ki kéne töltenem a nyelvvizsgára való jelentkezési lapomat, és hnap fel kéne adni>.<...
Most épp bioszra próbálok tanulgatni, hnap abból is tz>.< És TŐLEM kérdezi meg egyik oszttársam, h mi lesza dogában...Tőlem, aki nem volt ott összefoglaláson meg még egypár óránXD(nevegyeaszivéreadrága)
De legalább angolból nem lesz nagydoga^^"...
Ja, és beadtuk végre a házidogát.... Kohézió nuku, de remélem 4-4 megleszXD

Ma bnőmmel felszálltunk*áthúzzaazelőbbiszót*, azaz feltolakodtunk a buszra, leplaccoltunk, majkd én megvártam, amíg eloszlik a tömeg, és hogy bosszantsak mindenkit, előre mentem, hogy vegyek bérletet. Új masina volt, ehhez kellett a bérletigazolóm száma is. Jól van, mutatom oda a sofőrnek, csávókám bepityegi a gépbe, meg azt, hogy 30 km-es kell(1910 ft), és kiírja h 19100!!! A gépben dolgozóként voltam benneOOO.ooo*omfgwtf-mondámmagamban*... De elindult a busz, és sofőr-bácsika betelefonált vezetés közben(!XD) az irodába, h intézzék el nekem a dolgot^^ Hnapra már elvileg jó lesz^^

Na de most megyek, kéne még tanulni bioszra, meg rajzra, meg magyarra, meg... ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá>>.<<
De mind1, pás^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése