2010. február 17., szerda

Húú, banyek...wtf

ááááááááááááááááááááááááá
én hnap megpusztulok.... irunk angol tz-t, amiből azt sem tom, h mivan 3 hétig ott sem voltam szellemileg az órákon, mert a vizsgára készültem; aztán irunk szövegértést( a szöveget előre kiadta a tanár, h el tudjuk olvasni, és kül. képp tetszik is az a cikk!); meg matekon is úgy sandított a tnő...pedig hnap lesz a 100ik óránk, azt mindig "megünnepeljük"...ja...sudokuzunkXD meg miegymás... duplaóra...atyaégT-T...
ajj, banyek....kétségbeesés és létboldogság között ingadozom....és elkezdtem irni egy verset is matek előtt a szünetben az első témáról...háccő...meg padtársnőm(Erzsi) ma hiányzott, és ez is rátehetett a loneliness-feelingemre:S
matek után meg megyünk osztterem fele, nagy csődület...kiderült h ma van védőnői vizsgálat...WTFOO.oo"de ezt hogy mindig mi tudjuk meg utoljára...nembaj elmentem két bnőmmel, bementem full elsőnek, le kellett vetkőzni>.>"
....wtf....
jó, levetkőzöm, leültem, belevilágiot a számba fél méterről, majd +1,5m-ről belenéz a számba és véleményt alkot a fogaimrólOO.oo" majd álljak fel és meghallgatja szivet, tüdőt, wtb...aztán h vegyem le a mt-óm *she's shy to write it down - but shut up!=D* ....banyekOO.oo meg h álljak rá a 2 cm vastag "szőnyegre", ami bordázott, úgy h közben két zokni volt rajtam, terpeszbe, és megállapítja, h kezdődő lúdtalpam van...de hát wtf, ha vki terpeszbe áll, eleve benyomul a talpboltozataOO.oo"""" aztabika, banyek-.-....tiszta wtf volt minden....
ja, megh megállípitotta, h a hátam gombásO.o"" megh menjek el ezügyben bőrgyógyászhoz, merth ez féléves izé....bakker....bekenem 2x canestennel és máris meggyógyulok:D ha nem sikerül, akk meek elT-T...
jó, végeztünk, hálIstennek, majd megvártam a két bnőmet(Vérfarkas és Várbárány=D), majd visszamegyünk az időközben megindult hittanóra folyamatra....bnőm benyit, és ledermed az ajtóban..."bocsánat, csak a védőnőnél voltunk", ezt dadogva fél percig, és én mondom nafene, mélr nem mentek beljebb?? bemegyünk, és ott az igazgató................................................................................................ na ez volt wtf.... de jófej, tök jó volt az óra:Dangolokon punny....banyek...oszttársam mien szöveget levág...a táncolós....ezért érdemes az angolokon figyelni=D elkezdi h "number C", meg "do you feel the rithm?" meg hasonlókXD banyeek, behalokXD ja és tudjátok mi az az "ízigoingszí"? hát lazac...
tesin felmentett voltam, fizikán meg félig figyeltem, de félig irtam ficem...BnS-t....ajj, aaannyira szeretném irni, ott suliban/buszon mindig fejemben van, d ehazaérek, irnom kéne, és nem jön semmi>.<>.<
el kell most mennem zuhálni, meg hajat mosni, de alig van erőm, de nagyon szeretném>.<
meg kezdek naaaggggyyoooonn beperverzülni..attabika...megrontanak engem bnőimO.ommint....nem úgy, hanem ragadós a perverzségük:D rám nagyon is=D

rájöttem h én mindennél jobban szeretk alkotni....de még fogalmam sincs, h mit kezdjek magammal,a jövőmmel, mindennel...-> ez legyen mondjuk a tételmondat a jelenlegi életemre=D
...és arra is rájöttem h én birom Adyt:D még az utcám neve is AdyXDde van egy pár verse amiket nagyon birok....majd beirom őket egyszer;)(ő az első 20. századi magyar költő, akit eddig vettünk, a többieket még nem ismerem, de edig ő tetszik a legjobban=))
és vhogy még mindig beteg vok:S nem gyógyulok ki sosem rendesen:S
és minden nap feljkárok telc.hu-ra, h megnézzem van-é már eredményemT-T....ajjj>.
na de most meek, drukkoljatok, vmi életjelet dobjatok felém legalább msnen, pussz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése